معرفی بهترین صرافی ها برای خرید و فروش همستر + قیمت

​در این مطلب به تعدادی از بهترین صرافی ها برای خرید و فروش همستراشاره خواهیم کرد.

معرفی بهترین صرافی ها برای خرید و فروش همستر + قیمت
صفحه اقتصاد -

بازی همستر (Hamster Kombat)، یک بازی تلگرامی و بلاکچینی است که افراد می‌توانند مشابه بازی نات کوین، با کلیک کردن روی صفحه گوشی، میزان مشخصی سکه دریافت کنند. کاربران امیدوارند که این سکه‌ها در آینده به توکن واقعی همستر تبدیل شوند و در صرافی‌ها قابل خرید و فروش باشند. حالا مهم‌ترین سوالی که کاربران می‌پرسند این است:«بهترین صرافی برای فروش همستر کدام صرافی است؟»

در حال حاضر، در۵ تیر سال ۱۴۰۳، هیچ صرافی متمرکز معتبری به‌طور رسمی توکن همستر را لیست نکرده است و فعلا این توکن در صرافی‌ها قابل خرید و فروش نیست.  در حال حاضربهترین صرافی ها برای خرید و فروش همستر صرافی‌های  gate.io، کوکوین، صرافی HTX، بینگ ایکس و بایننس هستند. در صورتی که همستر در این صرافی‌ها با موفقیت لیست شود، در چند ماه آینده می‌توان این توکن را در صرافی‌های بیشتر و حتی صرافی‌های ایرانی خرید و فروش کرد. در ادامه به معرفی این لیست خواهیم پرداخت.

وقتی وارد اکانت خود در بازی همستر کامبت می شوید در قسمت پایین گوشه سمت چپ، گزینه Exchange را مشاهده می کنید. در این قسمت می توانید لیست صرافی های پیشنهادی همستر کامبت را مشاهده کنید.

صرافی کوکوین یکی از صرافی‌های پیشرو در دنیای ارز‌های دیجیتال است. این صرافی دارای تعداد قابل توجهی کاربر و حجم تراکنش‌های بالا است. یکی از اهداف این صرافی حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی و نوآورانه در دنیای رمزارز است؛ بنابراین، از سیاست فهرست‌بندی توکن‌های پروژه‌های جدید و نوآورانه بازار ارز دیجیتال پیروی می‌کند. در حال حاضر، کوکوین پذیرای کاربران و علاقه‌مندان به تراکنش‌های ارز دیجیتال از ۱۰۰ کشور مختلف است، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که برای استفاده از این صرافی برای کاربران ایرانی نیاز به احراز هویت وجود دارد.  

۲. صرافی Gate.io

از دیگر صرافی‌هایی که جزو لیست بهترین صرافی برای همستر معرفی شده است، صرافی Gate.io می‌باشد. Gate.io یک صرافی قدیمی ارز دیجیتال چینی است که در سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرد. پس از تغییر نام تجاری در سال ۲۰۱۷، این پلتفرم به عنوان یکی از سریع‌ترین صرافی‌های در حال رشد با پلتفرم عرضه اولیه صرافی (IEO)، پشتیبانی از معاملات ارز‌های دیجیتال مختلف، تجارت حاشیه و سایر خدمات مالی پیشرفته مانند اعطای وام و استقراض شناخته شده است. با وجود مجهز بودن به موتور معاملاتی قدرتمند، رابط کاربری صرافی GateU چندان برای مبتدیان مناسب نیست و باعث سردرگمی می‌شود. با این حال، برای معامله گران حرفه ای، استفاده از این پلتفرم بسیار راحت است.

۳. صرافی HTX

صرافی هوبی پرو یا HTX یک صرافی متمرکز است هوبی از عرضه اولیه کوین(ICO)  پشتیبانی می کند و تیم آن معتقد است که توسعه آینده فناوری بلاک چین منجر به دسته های جدیدی از دارایی های دیجیتال خواهد شد. خدمات صرافی Houbi در زمینه ارزهای دیجیتال متنوع است و از نظر تنوع خدمات یکی از مهم ترین صرافی ها در بخش ارزهای دیجیتال است و در لیست بهترین صرافی برای همستر قرار دارد که می توانید برای معامله ارز همستر پس از لیست شدن در صرافی استفاده کنید.

۴. صرافی BingX

صرافی بینگ ایکس امکانات و خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می دهد. از این میان می‌توانیم فرصت انجام معاملات معاملاتی نقدی، فیوچرز و کپی تریدینگ را فهرست کنیم. علاوه بر این، کاربران در این صرافی می توانند حساب های کاربری خود را به سایت TradingView پیوند دهند. یکی از خدمات ویژه این صرافی، پشتیبانی از زبان فارسی است که باعث می شود این صرافی جزو بهترین صرافی ها برای کاربران ایرانی محسوب شود. 

۵. صرافی BINANCE

صرافی بایننس بهترین صرافی جهان است، حجم معاملات و لایه های امنیتی این صرافی نیز بسیار بالاست و همین نکات باعث شده تا کاربران معامله در این صرافی را به سایر صرافی ها ترجیح دهند. بایننس، یک پلتفرم قابل اعتماد و پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال، متعهد به رعایت قوانین و مقررات بین المللی است. این صرافی با پیاده سازی سیستم تایید هویت مشتری (KYC)، سعی در جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی مانند پولشویی، کلاهبرداری، تامین مالی تروریسم و سایر جرایم مالی دارد.

متاسفانه به دلیل تحریم های بین المللی علیه ایران، کاربران ساکن ایران در دسترسی به خدمات بایننس با مشکل مواجه هستند. این تحریم‌ها مانع از آن می‌شود که  معامله گران ایرانی مستقیماً از قابلیت‌های صرافی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان