ادغام سه رمزارز AGIX, FET و OCEAN و تبدیل به ASI

سینگولاریتی‌نت (SNET)، اولین شبکه غیر متمرکز هوش مصنوعی (AI) در جهان، Fetch.ai، پلتفرمی وب۳ برای اقتصاد جدید هوش مصنوعی و Ocean Protocol، پلتفرم تبادل داده غیرمتمرکزی برای حفاظت از داده‌ها، اعلام کردند که ادغام نهایی اتحاد هوش مصنوعی (ASI) در تاریخ ۱۳ ژوئن به پایان خواهد رسید. توکن ترکیبی جدید (ASI) بزرگترین شبکه غیر متمرکز و منبع باز مبتنی بر صنعت هوش مصنوعی را نمایندگی می‌کند.

ادغام سه رمزارز AGIX, FET و OCEAN و تبدیل به ASI
صفحه اقتصاد -

از تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۴، توکن $FET به ASI تغییر نام خواهد داد و در ۱۳ ژوئن، ادغام تکمیل می‌شود. توکن ASI$ در کل شبکه ترکیبی هوش مصنوعی غیرمتمرکز عمل خواهد کرد و مقیاس و قدرت بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌دهد. از ۱۱ ژوئن، توکن‌های ERC20 برای کاربران در دسترس قرار می‌گیرند تا از طریق قرارداد انتقال توکن، توکن‌های ِFET$ خود را با توکن‌های ASI$ عوض کنند. این فرآیند در ۱۳ ژوئن برای توکن‌های $AGIX و $OCEAN نیز تکرار خواهد شد. یک قرارداد انتقال توکن امن و حسابرسی‌شده، امکان انتقال توکن‌های بیش از ۲۰۰ هزار دارنده توکن از جوامع تشکیل‌دهنده را به ASI$ فراهم می‌کند، به طوری که توکن‌های AGIX، $FET$ و OCEAN$ با نرخ‌های ثابتی که قبلاً اعلام شده است، مبادله شوند.

بن گورتزل، مدیرعامل اتحاد ASI، پیشگام و بنیانگذار شناخته‌شده‌ی AGIX و SNET، بیان می‌کند:

«این ادغام، با ترکیب نقاط قوت ما برای دستیابی به پیشرفت‌های بی‌سابقه، راه را برای عصر جدیدی در هوش مصنوعی هموار می‌کند. این تنها آغاز یک جنبش گسترده‌تر برای گردهم آوردن نیروهای در حال کار به سمت هوش عمومی مصنوعی (AGI) غیرمتمرکز و مفید و ابر هوش مصنوعی است. توکن ASI به عنوان نماد و ابزاری کاربردی برای تلاش مشترک ما جهت استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته، بلاک چین و حاکمیت غیرمتمرکز عمل می‌کند تا به سرعت و به طور مؤثر به سمت آینده‌ای شگفت‌انگیز برای همه حرکت کنیم.»

با تکمیل ادغام توکن در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴:

  1. FET$ به (ASI) تغییر نام خواهد داد، با مجموع عرضه ۲.۶۳۰۵۵ میلیارد توکن.
  2. تبدیل توکن‌های ERC20  $FET به (ASI) با نرخ تبدیل ۱:۱ انجام می‌شود.
  3. تبدیل توکن‌های ERC20 $AGIX به (ASI) با نرخ تبدیل ۱:۰.۴۳۳۳۵۰ انجام می‌شود.
  4. تبدیل توکن‌های ERC20 $OCEAN به (ASI) با نرخ تبدیل ۱:۰.۴۳۳۲۲۶ انجام می‌شود.
  5. تا تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۴ سرمایه کل بازار ASI به‌طور کامل رقیق شده ۶ میلیارد دلار آمریکا است.

درباره ASI:

اتحاد ابر هوش مصنوعی (ASI) با تمرکز منحصر به فرد بر ایجاد ابر هوش مصنوعی غیرمتمرکز، بزرگترین بنیاد هوش مصنوعی مستقل و متن‌باز جهان است. اتحاد ASI از طریق ترکیب سه سازمان شکل گرفته است:

رمزارز asi

  • سینگولاریتی‌نت: اولین شبکه هوش مصنوعی غیرمتمرکز جهان
  • Fetch.AI: پلتفرم وب ۳ برای اقتصاد جدید هوش مصنوعی
  • پروتکل Ocean: پلتفرم غیرمتمرکز تبادل داده برای محافظت از داده‌ها

این ادغام، یک شبکه‌ی قدرتمند و گسترده از منابع باز را برای پیشبرد اهداف مرتبط با هوش مصنوعی غیرمتمرکز به وجود آورده است.

درباره سینگولاریتی‌نت:

سینگولاریتی‌نت توسط دکتر بن گورتزل با مأموریت ایجاد هوش عمومی مصنوعی (AGI) غیرمتمرکز، دموکراتیک، فراگیر و مفید تأسیس شد. به گفته دکتر گورتزل، AGI باید مستقل از هر نهاد مرکزی، برای همه قابل دسترسی و محدود به اهداف محدود یک شرکت یا کشور واحد نباشد. تیم SNET شامل مهندسان، دانشمندان، محققان، کارآفرینان و بازاریابان مجرب است. پلتفرم اصلی و تیم‌های هوش مصنوعی SNET توسط تیم‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف کاربردی مانند روباتیک، هوش مصنوعی زیست‌پزشکی، مالی، رسانه، هنر و سرگرمی تکمیل می‌شوند.

درباره Fetch.ai:

Fetch.ai، یک شرکت هوش مصنوعی مستقر در کمبریج، با استفاده از فناوری عامل‌محور هوش مصنوعی خود، امکان‌پذیری‌های یک دنیای هوشمند و متصل را بازتعریف می‌کند. فناوری زیرساختی Fetch.ai به توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا از طریق یک پلتفرم ماژولار عامل‌محور برای نسل جدید برنامه‌های هوش مصنوعی، بسازند، استقرار دهند و کسب درآمد کنند. محصول اصلی شرکت، DeltaV، مدل‌های زبانی (LLMs) و عوامل هوش مصنوعی را ترکیب می‌کند تا بازاری باز و پویا ایجاد کند که کاربران را به خدمات متصل کند و تجربه جستجوی فعلی را دوباره تصور کند.

درباره Ocean Protocol:

Ocean با هدف برابر کردن میدان بازی برای هوش مصنوعی و داده تأسیس شد. ابزارهای Ocean به کسب‌وکارها و افراد اجازه می‌دهند تا دارایی‌های داده توکنیزه شده را به‌طور یکپارچه تجارت کنند تا داده‌ها را در تمام طول چرخه زندگی مدل‌های هوش مصنوعی مدیریت کنند. برنامه‌های مبتنی بر Ocean شامل تبادل‌های داده‌ای درجه یک سازمانی، مسابقات داده‌محور علمی و DAOهای داده‌ای هستند. محصول Ocean Predictoor شش ماه پس از راه‌اندازی دارای بیش از ۸۰۰ میلیون دلار حجم ماهانه است و یک نقشه راه برای مقیاس‌بندی مدل‌های بنیادین جهانی دارد.

 

آینده توربوشارژ ASI

با اتمام این ادغام، زیرساخت هوش مصنوعی غیرمتمرکز واقعی می‌شود. این هم‌افزایی تحقیق، برندها، فناوری‌ها و محصولات SNET، Fetch.ai و Ocean Protocol زمینه را برای زیرساخت باز و مقیاس‌پذیر هوش مصنوعی فراهم می‌کند که از بلاک چین برای اطمینان از شیوه‌های اخلاقی و قابل اعتماد در توسعه و استقرار هوش مصنوعی استفاده می‌کند. این با توسعه انعطاف‌پذیر برنامه‌ها و پذیرش سریع آن‌ها در بازار ترکیب شده است.

این مشارکت برجسته، با تکیه بر رشد چشمگیر هوش مصنوعی و پیشرفت استثنایی این سه پروژه‌ی پیشرو در حوزه هوش مصنوعی، چالشی جدی برای سلطه غول‌های فناوری بر توسعه‌ی هوش مصنوعی به شمار می‌رود. بن گورتزل، همایون شیخ و ترنت مک‌کوناگی، که از دیرباز طرفداران و پیشگامان هوش مصنوعی بوده‌اند، اتحاد ASI را برای تسریع تجاری‌سازی و کسب درآمد از فناوری هر بنیاد و همچنین فراهم کردن دسترسی گسترده به پلتفرم‌های هوش مصنوعی پیشرفته و مجموعه داده‌های عظیم تشکیل داده‌اند. هدف این است که توسعه‌ی هوش عمومی مصنوعی (AGI) را به عنوان سکوی پرتابی برای رسیدن به ابر هوش مصنوعی به سطوح جدیدی برساند.

بروس پون، بنیانگذار اوشن‌پروتکل و مدیر هیئت مدیره شورای اتحاد ASI اعلام می‌کند:

«اتحاد ASI یک بازی‌گر کلیدی برای پذیرش وب 3 در حوزه‌ی هوش مصنوعی و داده خواهد بود. ما برای اینکه این فرآیند به آرامی پیش برود، روی جزئیات زیادی کار کرده‌ایم و مشتاقانه منتظر راه‌اندازی رسمی ASI هستیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان