آیا توکن همستر کمبات رقیب جدی برای نات کوین است؟

همستر کامبت، جدیدترین بازی کریپتویی که در تلگرام راه‌اندازی شده، قرار است توکنی را روی تن (TON) راه‌اندازی کند.

آیا توکن همستر کمبات  رقیب جدی برای نات کوین است؟
صفحه اقتصاد -

این بازی شبیه‌ساز مدیریت ارز دیجیتال ادعا می‌کند که از زمان راه‌اندازیش در مارس، 60 میلیون کاربر جذب کرده است. طبق آمار تلگرام‌چنلز، این بازی با داشتن 20 میلیون مشترک، بزرگ‌ترین کانال تلگرام را دارد که 13 میلیون مشترک بیشتر از جامعه Notcoin است.

پس از موفقیت Notcoin، یک بازی اجتماعی کلیک‌محور که به بازیکنان برای ضربه زدن روی صفحه، توکن پاداش می‌دهد، بازی‌های تلگرام اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این بازی در سه ماه 35 میلیون بازیکن جذب کرد و اخیراً توکن NOT خود را راه‌اندازی کرد که تاکنون بزرگترین راه‌اندازی توکن بازی در سال جاری بوده است.

به طور مشابه، بازی اخیر کلیک-برای-درآمد (Click-To-Earn)، تاپوس (Tapos)، به بلاک چین لایه 1 آپتوس (Aptos) کمک کرد تا در یک روز رکورد بیش از 115 میلیون تراکنش ثبت کند. این امر به لطف ثبت هر کلیک به عنوان تراکنش در بازی امکان‌پذیر شد.

البته همستر کامبت فراتر از یک بازی کلیک‌محور در تلگرام عمل می‌کند و آن را گسترش می‌دهد. شما در این بازی نقش مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال را بر عهده می‌گیرید و سعی می‌کنید امپراطوری خود را گسترش دهید. در ابتدای بازی، تنها با ضربه زدن امتیاز کسب می‌کنید، اما به زودی می‌توانید از ارز درون بازی برای خرید ابزارهایی جهت تبلیغ صرافی خود استفاده کنید. برای مثال، در بازی می‌توانید یک کانال یوتیوب ایجاد کنید، در پادکست جو روگان شرکت کنید یا یک «کنفرانس ویژه همستر» برگزار کنید که به طور غیرفعال برای شما امتیاز کسب می‌کند.

با توجه به ماهیت بازی‌های کلیک‌برای-درآمد، به احتمال زیاد امتیازهای کسب‌شده در بازی در نهایت قابل تبدیل به توکن خواهند بود. اینکه آیا این اتفاق همزمان با راه‌اندازی توکن اصلی بازی رخ خواهد داد، هنوز تایید نشده است.

Notcoin هم توکن خودش را روی تن (TON) راه‌اندازی کرد و توزیع گسترده توکن رایگان (ایردراپ) همراه آن باعث شد تا ارزش بازار NOT از مرز ۱ میلیارد دلار عبور کند و طبق آمار CoinGecko، این توکن را بر اساس همین معیار، در میان ۱۰۰ دارایی برتر قرار دهد.

حالا، پس از گذشت یک ماه، همستر کامبت که تقریباً سه برابر Notcoin مشترک تلگرام دارد، خود را برای راه‌اندازی توکن آماده می‌کند. با اینکه بازی اعلام کرده قصد دارد توکنی را روی شبکه تون راه‌اندازی کند، اما هنوز تاریخ دقیق آن را مشخص نکرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان