بایننس‌کوین از بیت‌ کوین جلو می زند! BNB رکورد خود را می‌شکند؟

قیمت بایننس کوین (BNB) پس از تجربه یک افت تقریبا ۲۰ درصدی در ماه گذشته، از ابتدای ماه می افزایش یافته و در حال حاضر در محدوده ۶۰۰ دلار معامله می‌شود.

بایننس‌کوین از بیت‌ کوین جلو می زند! BNB رکورد خود را می‌شکند؟
صفحه اقتصاد -

به گفته تحلیلگران، شاخص‌های تکنیکال BNB عمدتا سیگنال صعودی صادر می‌کنند. برای مثال، هیستوگرام‌ اندیکاتور مکدی (MACD) طی چند ماه گذشته صعودی بوده و انتظار می‌رود خطوط مکدی به زودی به صورت صعودی تقاطع داشته باشند. همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال نزدیک شدن به محدوده اشباع خرید است که نشان‌دهنده فشار خرید بالا است.

در صورتی که بایننس کوین بتواند با قاطعیت از مقاومت نسبت طلایی (فیبوناچی) در حدود ۵۹۰ دلار عبور کند، با توجه به روند صعودی کلی آن، پتانسیل حرکت به سمت قله اخیر خود در حدود ۶۴۵ دلار و حتی بالاتر از اوج تاریخی خود در حدود ۶۹۲ دلار را دارد.

در همین راستا، میانگین متحرک ۵۰ روزه در محدوده ۵۶۶ دلار نیز پشتیبانی قابل‌توجهی طی دو ماه گذشته از بایننس کوین داشته است. حمایت‌های کلیدی بعدی برای این رمزارز هم در حدود ۴۷۷ دلار و ۳۷۰ دلار قرار دارند.

در مقایسه بایننس کوین با بیت کوین نیز باید گفت که قیمت BNB طی سه ماه گذشته نسبت به بیت کوین روند صعودی داشته و از مقاومت میانگین متحرک نمایی ۵۰ ماهه در حدود ۰.۰۰۷۹۸۴ بیت کوین عبور کرده است. اکنون سطوح مقاومتی قابل‌توجه بعدی در حدود ۰.۰۱۰۷۷ بیت کوین و ۰.۰۱۴۵ بیت کوین قرار دارند.

bnb-aims-outperform-bitcoin-may

در نهایت، لازم به ذکر است که سرمایه‌گذاران برای تصمیم‌گیری بهتر در مورد ورود یا خروج از معاملات بایننس کوین باید علاوه بر تحلیل تکنیکال، به عوامل کلان اقتصادی و احساسات کلی بازار نیز توجه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان