از ظهور الگو تاریخی در نمودار دوج کوین تا صلیب طلایی

اهمیت الگوهایی که در نمودار قیمت رمز ارزها شکل می گیرد قابل چشم پوشی نیست. یک الگوی صعودی در نمودار دوج کوین تحلیلگران و طرفداران این ارز محبوب را هیجان زده کرده است.

از ظهور الگو تاریخی در نمودار دوج کوین تا صلیب طلایی
صفحه اقتصاد -

الگوی گلدن کراس یا صلیب طلایی آخرین بار در ژانویه سال 2021 در نمودار دوج کوین تشکیل شد. درست قبل از افزایش قابل توجه قیمت Dogecoin که منجر به رکوردشکنی خیره کننده نزدیک به 8000 درصد شد!

اگر میانگین متحرک ساده 50 هفته ای DOGE از میانگین متحرک ساده 200 هفته ای عبور کند، می تواند منجر به رالی صعودی قوی شود.

  •  در زمان تشکیل آخرین آخرین صلیب طلایی در سال 2021، قیمت DOGE تا 8000٪ افزایش یافت.
  •  دوج کوین در حال حاضر با مقاومت قوی در 0.20 دلار مواجه است تا بتواند روند صعودی بزرگ را آغاز کند.

بزرگترین میم کوین جهان دوج کوین (DOGE) به محض از سرگیری مسیر صعودی قیمت ارزهای دیجیتال، پایه و اساس یک رالی بزرگ در آینده نزدیک را ایجاد کرده است. نمودار قیمت Dogecoin نشان می دهد که آلت کوین به «صلیب طلایی» بسیار محبوب نزدیک می شود که ظهور آن نشانه سودهای زیاد برای سرمایه گذارانی است که مدت زیادی منتظر بوده اند.

الگوی صلیب طلایی در نمودار دوج کوین

علی رغم اصلاحات اخیر در چهار روز گذشته در نمودار دوج کوین، روند صعودی کلی هنوز پابرجا است. همچنین، این هفته شاهد فعالیت قوی نهنگ های این ارز در بازار بودیم.

با تحلیل دقیق تر، دلایل زیادی برای خوش بینی وجود دارد: میانگین متحرک ساده 50 هفته ای (SMA) قیمت نقدی توکن در حال حاضر صعودی است. اگر این مسیر ادامه یابد، ممکن است به زودی با میانگین متحرک 200 هفته ای در هفته های آینده تقاطع پیدا کند.

این همگرایی یک صلیب طلایی ایجاد می کند، رویداد مهمی که از اوایل سال 2021 در نمودار دوج کوین دیده نشده است. در طول شکل گیری قبلی، DOGE یک رالی قابل توجه را آغاز کرد و تنها چهار ماه بعد به اوج تاریخی قیمت خود رسید.

الگوی صلیب طلایی

به بیان ساده، اگر صلیب طلایی تشکیل شود، نشان می‌دهد که خریداران جدیدتر نسبت به دارندگان بلندمدت که در روزهای گذشته سود بیشتری داشته اند. برای معامله‌گران، این اغلب نشان‌دهنده تغییر احتمالی به سمت روند صعودی بازار است و به عنوان سیگنال قوی برای خرید تفسیر می‌شود که نشان‌دهنده پایان فاز نزولی و شروع مرحله صعودی است.

منتظر رشد 8000 درصدی باشیم؟

سه سال از آخرین الگوی صلیب طلایی در نمودار دوج کوین میگذرد. آخرین صلیب طلایی، که در ژانویه 2021 رخ داد، قبل از افزایش قابل توجه ارزش Dogecoin رخ داد. قیمت در آن زمان از 0.0096 دلار به بالاترین سقف تاریخ 0.73 دلار در ماه مه همان سال رسید- افزایش خیره کننده نزدیک به 8000٪. اگر تاریخ تکرار شود، می توانیم شاهد افزایش مشابهی باشیم.

با این حال، همانطور که بسیاری می دانند، پامپ قیمت در آن سال با کاهش شدید 90 درصدی در ماه های بعد همراه بود. پس از آن، قیمت دوج تثبیت شد و بین 0.05 تا 0.10 دلار از می 2022 تا فوریه 2024 معامله شد.

منبع: p98
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد