فال ابجد فردا شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد فال ابجد فردا شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ برای دوستداران و طرفداران فال و طالع بینی قرار داده ایم.

فال ابجد فردا شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

در فکر عملی کردن ایده هایتان هستید اما متاسفانه امروز دیگران در این مورد با شما همراهی نخواهند کرد پس بهتر است کمی صبر کنید تا زمان مناسب آن سر برسد. در یک رویداد فرهنگی با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که می توانید با هم لحظات شادی را تجربه کنید و یکی از آن ها در آینده می تواند تبدیل به یک دوست صمیمی برای شما شود.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

یک قرار ملاقات دارید که برای شما اهمیت زیادی دارد.برای آن که بتوانید بهترین تاثیر را در طرف مقابل خود بگذارید, بهتر است صداقت داشته باشید و از نقش بازی کردن خودداری کنید. مهمانانی به خانه شما خواهند آمد که مدت ها منتظرشان بوده اید و حالا می توانید رفع دلتنگی کنید  و همچنین گوشه ای دنج پیدا کرده و با هم درد و دل کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

زمان آن رسیده است که به خودتان استراحت بدهید و اجازه دهید خیال پردازی و رویاها اطراف شما را فرا بگیرند.ذهن خود را از مسئولیت ها و مشکلات آزاد کنید. اجازه بدهید در روزهای دیگر نگرانی های خود را بروز دهید. قصد دارد برای دوستتان هدیه ای تهیه کنید و به همین دلیل با یکی از نزدیکانتان به مرکز خرید خواهید رفت تا هدیه ای مناسب پیدا کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

اگر متاهل هستید احتمالا تضادها و اختلاف نظرهایی با همسرتان دارید که با کمی سازش می توان آن ها را نادیده گرفت پس بهتر است موضوعات مختلف را پیچیده نکنید و به عقاید یکدیگر احترام بگذارید. ممکن است برنامه های امروز شما مطابق میلتان پیش نرود اما می توانید با مدیریت قوی خود شرایط را به نفع خود تغییر دهید.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

عاشق هیجان و کارهای جدید هستید و به همین دلیل دوستان زیادی در اطراف خود داری که با هم دست به کارهای جدید و عجیب می زنید. امروز در یکی از همین موقعیت ها می توانید با شخصی آشنا شوید که تغییرات زیادی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. احساسات خوبی که امروز دارید باعث شده است بتوانید به دیگران هم انرژی مثبت منتقل کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

امروز با یکی از دوستان قدیمی خود برخورد می کنید و او شما را به یک دورهمی دعوت می کند.موقعیت خوبیست تا کمی از فکر و خیال خارج شوید و کمی خوش بگذرانید. با مشکلی در کارهایتان رو به رو شده اید اما با یک ابتکار جالب  و کمی تغییرات, می توانید مسئله را حل کنید تا خللی در برنامه هایتان پیش نیاید.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

رابطه عاطفی شما  درگیرعدم تفاهم شده است و به همین دلیل امروز برای شما یک روز سخت و ناراحت کننده است.بهتر است مدتی از یکدیگر دور بمانید و در مورد پایان این رابطه یا ترمیم آن به خوبی فکر کنید. یکی از اعضای خانواده اتان به کمک شما نیاز دارد تا بتواند کارهایش را سر و سامان بدهد پس اگر توانستید وقتی را برای کمک به او در نظر بگیرید.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

دیدگاه شما در مورد موضوعی با دوستان یا همکارانتان متفاوت است و در نظر دارید ایده و نظر خود را با اطرافیانتان در میان بگذارید اما بهتر است کمی منعطف تر باشید. ممکن است نتیجه کارها, آن طوری که انتظار دارید پیش نرود اما این اتفاق نباید شما را نا امید کند زیرا در نهایت دیگران هم به حرف شما می رسند و با شما موافقت می کنند.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

اطرافیانتان قصد دارند شما سوپرایز کنند پس ممکن است امروز پیشنهادات عجیب و غریبی دریافت کنید یا با کارهایی که انجام می دهند شما را شگفت زده کنند. امروز می تواند روز درخشش شما باشد. توجه های زیادی به سمت شما جلب خواهد شد که می توانید از این فرصت استفاده کنید و به شخصی که علاقه دارید نزدیک تر شوید.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

روابط عاطفی شما بالا و پایین های زیادی داشته است و احساس می کنید وقت آن رسیده است که در این مورد جدی تر عمل کنید و تغییراتی دراین رابطه ایجاد کنید. سعی کنید در یک موقعیت مناسب در این مورد صحبت کنید و با هم صادق باشید.رابطه فعلی شما توانایی تغییر و بهبود دارد پس به هم فرصت بیشتری بدهید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

به دنبال پیدا کردن یک منبع درآمد و شغل هستید اما هرچه بیشتر می گردید, کمتر پیدا می کنید. در حال حاضر بهتر است سطح توقع خود را پایین بیاورید و واقع بینانه با پیشنهادات کاری برخورد کنید. برای هر کاری, یک راه سریع هم وجود دارد.برای آن که کارهایتان سریع تر انجام شود می توانید از اینترنت و اپلیکشن های موجود استفاده کنید تا در زمان صرفه جویی کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

در زندگی شخصی خود دغدغه هایی دارید که نمی توانید به راحتی آن را نادیده بگیرید.برای آن که بتوانید این مسئله را حل کنید, باید با اعضای خانواده خود در این مورد صحبت کنید تا بتوانید یک راه حل خوب برای آن پیدا کنید. ممکن است امروز کمی احساس بی حالی و خستگی داشته باشید.سعی کنید تغذیه خود را بهبود ببخشید و از غذاهای سالم استفاده کنید.

فال ابجد

حروف ابجد چیست؟

حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است. در این شیوه که بر پای اولیه خط فنیقی شکل گرفته به هر کدام از حروف یک ارزش عددی داده می‌شود. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است.

در جدول زیر ترتیب حروف «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و ارزش عددی هر کدام آمده است.

جدول حروف ابجد

حرف  ارزش حرف ارزش حرف ارزش
ا ۱ ی ۱۰ ق ۱۰۰
ب ۲ ک ۲۰ ر ۲۰۰
ج ۳ ل ۳۰ ش ۳۰۰
د ۴ م ۴۰ ت ۴۰۰
ه ۵ ن ۵۰ ث ۵۰۰
و ۶ س ۶۰ خ ۶۰۰
ز ۷ ع ۷۰ ذ ۷۰۰
ح ۸ ف ۸۰ ض ۸۰۰
ط ۹ ص ۹۰ ظ ۹۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

غ ۱۰۰۰

از حروف ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. برای این کار عدد متناظر با هر یک از حروف واژه مورد نظر را از جدول حروف ابجد در آورده و سپس اعداد را با هم جمع می‌زنیم. برای مثال ابجد اسم علی ۱۱۰ می‌شود به این ترتیب که ع. برابر با ۷۰، ل. برابر با ۳۰ و‌ ی برابر با ۱۰ است و مجموع این اعداد ۱۱۰ می‌شود. در فارسی به این معادل سازی حساب جمل بر وزن گسل گفته می‌شود.

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسانتر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ»

در مورد حروف فارسی که الفبای ابجد آنها را ندارد یعنی “پ”، “چ”، “ژ”، و “گ”، عدد ابجد آنها برابر با حرف مشابه آن ها در عربی در نظر گرفته شود؛ پ= ب، چ = ج، ژ= ز، و گ= ک. در برخی منابع برای محاسبه ابجد اسامی که در آنها این حروف فارسی به کار برده شده است، به جای در نظر گرفتن عدد حروف عربی مشابه، ارزش عددی آنها را برابر صفر محسوب می کنند. در منابعی نیز به “گ” ارزش دوهزار، به “چ” ارزش سه هزار، به “پ” ارزش چهارهزار و به “ژ” ارزش پنج هزار داده اند.

گاه در کلماتی، یک حرف مشد است که در خواندن دو حرف و در نوشتن یک حرف است مانند کلمه محمّد که حرف م در آن مشدد است. بنابراین عدد محمد؛ ٩٢ است ، نه ١٣٢ !

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد