رضا بابک جایگزین شهاب حسینی شد!

در یکی از فصل های انیمیشن شکرستان از شهاب حسینی بعنوان راوی داستان استفاده شد و حالا رضا بابک راوی داستان می باشد.

رضا بابک جایگزین شهاب حسینی شد!
صفحه اقتصاد -

سیدمسعود صفوی تهیه کننده «شکرستان» درباره ساخت فصل جدید این مجموعه گفت: در سری جدید محور اصلی این مجموعه حول محور محیط زیست، آب و صرفه جویی در مصرف آب است و پایه های فیلمنامه بیشتر بر مبنای این موضوع ها پی ریزی شده است.

او افزود: در هر فصل از «شکرستان» کوشیدیم تا براساس محتوا و موضوع مجموعه کاراکترهای جدیدی را اضافه کنیم و شخصیت های قدیمی را نیز با یک پردازش و طراحی جدید در ساختار، و موازی نمودن آنها باحال و فضاهای جدید دوباره وارد کار کنیم.

مثلا در دو سه فصل اخیر نزدیک به ۵ یا ۶ کاراکتر به این مجموعه اضافه شدند.

او خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که «شکرستان» در چند سال اخیر چه به لحاظ آمار تلویزیونی و چه از لحاظ میزان تماشا در تلوبیون در زمره برنامه‌های پر بیننده و شاخص قرار گرفته است.

گفتنی است داستان های سری جدید «شکرستان» که به کارگردانی عباس جلالی یکتا با تکنیک کات اوت به تولید رسیده و در یک شهر قدیمی و خیالی رقم می‌خورند و هر قسمت راوی داستان‌های مجزایی است که با صدای رضا_بابک همراه می‌شوند.

همچنین بهلول، پادشاه، وزیر، قاضی، اسکندر، ننه قمر، خواجهفرزان، خواجه اقبال، برزو و صمد از جمله شخصیت‌های آن هستند.

لازم به ذکر است «شکرستان» تاکنون علاوه بر پخش از شبکه پویا، کودک و آی‌فیلم از سایر شبکه های دیگر نیز روی آنتن رفته و این‌بار سری جدید آن از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

شکرستان

بیوگرافی رضا بابک عزیز

رضا فشنگچی با نام هنری رضا بابک (زاده 20 اسفند 1324) ،بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی است.او دانش آموختهٔ رشتهٔ بازیگری و کارگردانی است.رضا بابک فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و با تأسیس اولین گروه هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای نمایش پرداخت. او همچنین قبل و بعد از انقلاب به عنوان کارگردان، نویسنده و بازیگر در تلویزیون فعالیت کرد. از جمله کارهای او به عنوان نویسنده، آقای شانس در سال 1373 است. سریال تلویزیونی آرایشگاه زیبا از سریال های معروف این بازیگر می باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد