عکس های واقعی بانو جیلی سرزمین بادها روی جلد مجله مد

کیم جونگ هوا در نقش یا بانو یی جی در سریال سرزمین بادها، همسر موهیول است عکس های او را در این مطلب خواهیم دید.

عکس های واقعی بانو جیلی سرزمین بادها روی جلد مجله مد
صفحه اقتصاد -

بانو جیلی یا بانو یی جی در سریال سرزمین بادها، همسر موهیول است. در منابع تاریخی موجود نحوه مرگ همسر دوم امپراتور موهیول یا نحوه مرگ بانو جی‌لی مرگ بر اثر بیماری ذکر شده. سرپرستی شاهزاده هودونگ ابتدا بر عهده بانو جیلی بود ولی به دلیل دشمنی بانو جیلی با شاهزاده هودونگ و قبل از مرگ بانو جیلی سرپرستی او از بانو جیلی سلب و به شاهزاده سوریا سپرده شد.

بیوگرافی کیم جونگ هوا

کیم جونگ هوا متولد ۹ سپتامبر ۱۹۸۳ در سئول کره جنوبی است. او فارغ التحصیل از دانشگاه زنان دونگدوک بوده که سال ۲۰۰۰ با سریال بدون توقف جدید جلوی دوربین رفت. وی به دلیل بازی در نقش بانو جیلی در سریال امپراطور بادها و بازی در نقش ایون سو یول در وضعیت اضطراری شناخته شد.

کیم جونگ هوا

همسر واقعی کیم جونگ هوآ

وی در ۲۴ آگوست ۲۰۱۳ با آهنگسازی به نام یو یون سونگ ازدواج کرد و دارای یک پسر است.

ماجرای این مجموعه، سال‌ها پس از ماجراهای سریال افسانه جومونگ، و دربارهٔ سومین پادشاه گوگوریو، موهیول است.
موهیول سومین پادشاه گوگوریو است ،از ابتدای تولد موهیول پیشگویی‌هایی دربارهٔ او شد و به دلیل همین پیشگویی‌ها او توسط پدرش (شاه یوری) به غار گیرین انتقال یافت. او در همین مکان بزرگ شد و بعدها درگیر مشکلاتی شد و برای او سوءتفاهمی به وجود آمد او به دشمنی علیه پدرش برخاست ولی بعدها متوجه اشتباه خود شد. در زندگی خود بارها تا حد مرگ رفت ولی به کمک شاهزاده بویو (بانو یون) نجات یافت. موهیول عاشق او شد ولی به دلایل متعددی از ازدواج با او ناامید شد.

سال‌ها گذشت و او توانست مقام خود را پس بگیرد و رویاهای اجدادش را برآورده کند (تسو ، حاکم بویو را بکشد) و در نهایت سرزمینی ساخت که اکنون با نام کره از این کشور یاد می‌شود.

عکس بانو جیلی در مجله مد کره

کیم جونگ هوا1

 

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد