استقلال خوزستان ۲ - پرسپولیس ۲ / توقف دوباره پرسپولیس اینبار در اهواز

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید تا پس از استقلال تاجیکستان و استقلال تهران، آن‌ها مقابل استقلال خوزستان هم متوقف شوند.

استقلال خوزستان  ۲ - پرسپولیس ۲ / توقف دوباره پرسپولیس اینبار در اهواز
صفحه اقتصاد -

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید. در این بازی جواد آقایی‌پور ۲ بار برای استقلال گل زد و محمدحسین کنعانی‌زادگان و نبیل باهویی هم گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق‌زاده، متین کریم‌زاده، حسین ساکی، علیرضا خوشکفا، علیرضا کاظمی، حسین احمدی، بهروز بارانی و جواد آقایی‌پور.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، شهاب زاهدی،‌ سعید صادقی و محمد عمری.

داور: امیر عرب‌براقی

دقیقه ۶: اولین موقعیت خطرناک برای تیم استقلال روی اشتباه بیرانوند و تعلل مدافعان پرسپولیس تبدیل به گل نخست آبی‌های اهواز شد. در این صحنه ارسال بازیکنان استقلال با دفع ناقص بیرانوند روی سر جواد آقایی‌پور نشست و این بازیکن به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا تیم میزبان از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه ۲۱: محمد عمری با ورود به محوطه جریمه استقلال خوزستان برخوردی با متین کریم‌زاده داشت، اما نظر داور روی اعلام پنالتی نبود و تأکید بر ادامه بازی داشت.

دقیقه ۳۲: صحنه مشکوک رخ داده روی میلاد سرلک در داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان توسط داور خطای پنالتی تشخیص داده شد. این اتفاق با اعتراض شدید تیم خوزستانی همراه و حتی برای دقایقی بازی متوقف شد.

دقیقه ۴۰: محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

دقیقه ۸+۴۵: بازی به دلیل پرتاب اشیاء از سوی هواداران حدود ۱۰ دقیقه متوقف بود و با تصمیم داور و ناظر بازی پس از برقراری آرامش دوباره روی سکوها، این مسابقه مجدداً از سر گرفته شد.

دقیقه ۱۳+۴۵: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه را فرزین گروسیان به زحمت دفع کرد.

دقیقه ۴۹: حرکت از سمت راست آبی‌پوشان با سانتر آنها همراه شد و توپ با ضربه سر کاظمی در شش قدم به آقایی پور رسید و این مهاجم برای بار دوم بیرانوند را تسلیم کرد.

دقیقه ۶۲: سانتر ترابی از روی ضربه ایستگاهی به دهانه دروازه با ضربه سر کنعانی نفسگیر راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۷: ضربه نبیل باهویی پس از برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد. پرسپولیسی‌ها اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.

دقیقه ۶۸: سانتر سروش رفیعی از نقطه کرنر با ضربه سر عالیشاه همراه شد و نبیل باهویی با ضربه سر شیرجه‌ای دروازه حریف را فرو ریخت.

دقیقه ۷۷: پرسپولیس از چپ و راست روی دروازه توپ ریخت و نهایتا ضربه سر زاهدی نفسگیر از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: شوت از راه دور صادقی از کنار دروازه با اختلاف بیرون رفت تا استقلال خوزستان یک نفس راحت بکشد.

دقیقه ۸۶: فرصت خطرناک برای نبیل باهویی از بالای دروازه بیرون رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان