جمشید هاشم پور بازیگر سینما درگذشت؟ + تکذبیه

خبری در رسانه‌ها نقل شد که جمشید هاشم‌پور، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در سن ۷۹ سالگی درگذشته است و دقایقی بعد این خبر تکذیب شد.

 جمشید هاشم پور بازیگر سینما درگذشت؟ + تکذبیه
صفحه اقتصاد -

دقایقی قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جمشید هاشم پور، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان در سن ۷۹ سالگی براثر بیماری سرطان درگذشت. دقایقی بعد این خبر تکذیب شد.

این بازیگر پیشکسوت کشورمان با نام جمشید آریا نیز شناخته می‌شد، زادهٔ ۳ فروردین ۱۳۲۳ در تهران است.

وی بازیگری را در سال ۱۳۴۷ و در سن ۲۴ سالگی در فیلم جهنم سفید به کارگردانی ساموئل خاچیکیان آغاز کرد و تاکنون در بیش از ۱۰۰ فیلم و ۳ نمایش خانگی نقش ایفا کرده است.

در اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، از وی برای یک عمر فعالیت هنری تجلیل شد.

فوت جمشید هاشم پور صحت ندارد

موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام کرد که استاد جمشید هاشم‌پور در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد و خبر درگذشت ایشان صحت ندارد.

رییس انجمن منتقدان خانه سینما گفت: حال آقای هاشم‌پور چندان مساعد نیست اما حالشان خوب است.

جعفر گودرزی افزود: حال آقای هاشم‌پور چندان مساعد نیست و پس از مراسم تشییع آقای صفایی‌پور با همسر آقای هاشم‌پور تماس گرفتم که با ایشان صحبت کنم و به دیدارشان بروم ولی چون خواب بودند قرار بر این شد که بعدا صحبت کنیم.

صبح امروز، مراسم تشییع مرحوم رضا صفایی‌پور برگزار شد و شاید خیلی‌ها منتظر حضور او در مراسم وداع با یکی از همکاران قدیمی‌اش بودند اما با توجه به سن و سال و شرایط جسمانی او امکان حضور این بازیگر و خیلی‌های دیگر فراهم نشد.

photo8513807048

 رضا عباسی نوشت: خبر فوت جناب ‎جمشید هاشم‌پور را پیگیری کردم، کذب است.

جدیدترین اثری که این هنرمند در آن ایفای نقش کرده است، فیلم سینمایی «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی و سریال «نیسان آبی» به کارگردانی منوچهر هادی است.

جمشید هاشم‌پور (قبل از انقلاب با نام جمشید آریا) (زادهٔ ۳ فروردین ۱۳۲۳) بازیگر اهل ایران است. وی بازیگری را در سال ۱۳۴۷ و در سن ۲۴ سالگی در فیلم جهنم سفید به کارگردانی ساموئل خاچیکیان آغاز کرد و تاکنون در بیش از ۱۰۰ فیلم و ۳ نمایش خانگی نقش ایفا کرده است. در اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، از وی برای یک عمر فعالیت هنری تجلیل شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد