عشق اول اقای بازیگر برملا شد! / مسعود فروتن از جدایی اش گفت

مسعود فروتن با حضور در برنامه تاک شو چهره از رازهای زندگی اش برداشت . گوشه هایی از صحبت های مسعود فروتن را در این مطلب خواهیم خواند.

عشق اول اقای بازیگر برملا شد! / مسعود فروتن از جدایی اش گفت
صفحه اقتصاد -

مسعود فروتن چهره نام آشنایی سینما و تلویزیون کشورمان در برنامه اینترنتی ای کاش درباره حسرت های زندگی اش و رابطه ای با بازیگر قبل از انقلاب و جدایی از همسر و دخترش بعد از سال ها صحبت کرده و چیزهای جالبی مطرح کرده است و در برنامه ای از زندگی شخصی اش گفته است.

همسر مسعود فروتن

مسعود فروتن نویسنده، مجری و کارگردان که برنامه‌های خاطره‌ انگیزی را در رادیو و تلویزیون از خود به یادگار گذاشته، به تازگی در تاک شوی «ای کاش» رازهایی از زندگی عاشقانه خود فاش کرده است. او از رابطه‌اش با «ایرِن»، بازیگر معروف ارمنی‌تبار سینمای پیش از انقلاب صحبت کرد.

ایرن زازیانس

وی با حضور در اولین قسمت از تاک‌شوی «ای کاش» درباره مسائل مختلف از جمله روابط عاشقانه خود صحبت کرده است. او که اوایل دهه ۱۳۵۰ با سیمین هاشمی، از مجریان و گویندگان آن دوران ازدواج کرد، می‌گوید تنها یک بار عاشق شده است. همسر مسعود فروتن در خارج از کشور زندگی می کند و از وی جدا شده است.

مسعود فروتن2

فروتن می‌گوید بعد از جدایی از همسرش زنان دیگری وارد زندگی‌ اش شدند اما هرکس که آمد با همسر سابقش مقایسه شد و به قول او «کم آورد».

محمدرضا یزدان‌ پرست، روزنامه‌نگار و مجری سابق تلویزیون، که برنامه گفتگومحور «ای کاش» را ساخته، از میان این زنان به «ایرِن» بازیگر معروف سینمای قبل از انقلاب اشاره کرد.

مسعود فروتن و همسرش سیمین هاشمی.

صحبت های نویسنده و کارگردان مشهور درباره زندگی اش

ایرن زازیانس با نام هنری ایرن هنرپیشه ایرانی ارمنی تبار سینما، تلویزیون و تئاتر قبل از انقلاب بود. بسیاری از ایرانیان او را به خاطر بازی در سریال تلویزیونی «سلطان صاحبقران» و «تخت ابونصر» به خاطر دارند. ایرن که پس از انقلاب اسلامی از ادامه فعالیت هنری بازماند، در سال ۱۳۹۱ از دنیا رفت.

فروتن در بخش دیگری از صحبت‌ های خود در این برنامه به توصیف اخلاق فائقه آتشین معروف به گوگوش می‌ پردازد. او گوگوش را روی صحنه «آرتیست» و پشت صحنه «غیر‌ قابل‌ تحمل» توصیف کرد.
مسعود فروتن3

بیوگرافی مسعود فروتن

مسعود فروتن ۲ اسفند سال ۱۳۲۴ در شهر آمل به دنیا آمد. او تحصیلات عالی خود را در دانشکده‌ هنرهای دراماتیک پی گرفت و از همین دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

مسعود فروتن1

وی در طول دوره‌ فعالیت هنری خود، در حوزه‌های مختلفی طبع‌آزمایی کرده است. او که ابتدا به عنوان کارگردان برنامه‌های تلویزیونی و نمایشی فعالیت می‌کرد، در دهه‌ی ۹۰ به اجرای برنامه پرداخت و در ۶۹ سالگی برای اولین بار به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت.
مسعود فروتن4

همسر مسعود فروتن و دخترش

او چنان که خود در مصاحبه‌های مختلف گفته است، از ۱۹ سالگی و از زمانی که در دوره‌ی سربازی به عنوان معلم خدمت می‌کرده، مطالعه و نوشتن را جدی گرفته و شروع به نوشتن می‌کند. مسعود فروتن علاوه بر نوشتن، با صدای گیرای خود به خوانش کتاب‌ های مطرح می‌ پردازد.

وی با سیمین هاشمی (گوینده و مجری تلویزیون) ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک دختر به نام تورنگ می‌ باشد. بعد از مدتی این زوج از هم جدا شدند.
عکس دختر مسعود فروتن و داماداش

ایشان اجرای برنامه «یادگاری»، و کارگردانی آثاری همچون مجموعه های «خورشید بر خاک»، «ضلع ششم»، «قصه شب سیما»، «ماه مهربان» و «آقای نی» را برعهده داشته است.

مسعود فروتن

او بیش از چهار دهه است که به فعالیت سینمایی و تلویزیونی مشغول است و در کارنامه هنری اش، بیش از ٣۵٠ تله تئاتر و چندین فیلم و سریال دیده می‌شود.

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد