فال ابجد فردا شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد فال ابجد فردا شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ برای دوستداران و طرفداران فال و طالع بینی قرار داده ایم.

فال ابجد فردا شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است احساس کسل کنندگی داشته باشید، توصیه می شود ذهن خود را خنک نگه دارید، قانون طلایی آن برای شما این است که قبل از هر کاری دو بار فکر کنید. ممکن است برای بازیابی پول خود سفر کنید، در غیر این صورت ممکن است پول خود را از دست بدهید. همچنین به شما توصیه می شود از رفتن به تورهای ماجراجویی خودداری کنید. به دانش آموزان توصیه می شود برای رسیدن به موفقیت به مطالعه عمیق بپردازند.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

امروز، ممکن است برای بازسازی خانه خود برنامه ریزی کنید، ممکن است برخی از مصنوعات یا چیزهای خلاقانه بخرید که وضعیت اجتماعی شما را بهبود می بخشد. همچنین می توانید در املاک و دارایی های دیگر سرمایه گذاری کنید. به احتمال زیاد از لحظات عاشقانه خود با همسرتان لذت خواهید برد که باعث افزایش روابط عاطفی با همسرتان خواهد شد. مجردها ممکن است جفت روحی پیدا کنند. پرندگان عشق ممکن است تصمیم مهمی در رابطه با ازدواج بگیرند.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است احساس خوشبختی کنید. مسائل بهداشتی مزمن مربوط به اعضای خانواده درمان نمی شود. پولی که گیر کرده بود، ممکن است اکنون بازیابی شود، که ممکن است نقدینگی را در تجارت افزایش دهد. افرادی که شاغل هستند ممکن است مشوق هایی دریافت کنند که سلامت مالی شما را بهبود می بخشد. جویندگان کار ممکن است با کمک یکی از اقوام یا دوستان خود کار پیدا کنند. دانش آموزان ممکن است از دوستان خود در زمینه تحصیلی کمک بگیرند.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

امروز برای زندگی خانوادگی مهم است. ممکن است درگیر بچه ها باشید. ممکن است خبرهای خوبی در زمینه تحصیل کودکان بشنوید. برای حفظ موقعیت اجتماعی خود می توانید چیزهای خلاقانه ای را برای خانه یا محل کار خریداری کنید. به شما توصیه می شود هنگام خرید هر گونه وسایل خانه یا جواهرات از خرد خود استفاده کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

امروز برای زندگی خانوادگی مهم است. ممکن است درگیر بچه ها باشید. ممکن است خبرهای خوبی در زمینه تحصیل کودکان بشنوید. برای حفظ موقعیت اجتماعی خود می توانید چیزهای خلاقانه ای را برای خانه یا محل کار خریداری کنید. به شما توصیه می شود هنگام خرید هر گونه وسایل خانه یا جواهرات از خرد خود استفاده کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

امروز از ماه برکت دارید، احتمالاً سرنوشت شما با شما خواهد بود. امروز ممکن است پرانرژی و تمرکز بیشتری برای کار خود داشته باشید. سخت کوشی شما ممکن است از نظر موفقیت برای شما سودمند باشد. زیردستان ممکن است به شما کمک کنند. احتمالاً برای سفرهای کوتاه مرتبط با کار می روید. ممکن است برخی خبرهای خوب از سوی خواهر یا برادرتان بیاید. ممکن است برای نوسازی خانه یا دفتر خود برنامه ریزی کنید که در آن خلاقیت شما مورد آزمایش قرار گیرد.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

امروز، ممکن است بتوانید مخارج خود را برای چیزهای کم ارزش کنترل کنید، که ممکن است پس انداز شما را افزایش دهد. ممکن است امروز خلاق تر باشید، ممکن است از خلاقیت خود در دفتر یا خانه خود استفاده کنید، که ممکن است موقعیت اجتماعی شما را افزایش دهد. پرندگان عشق ممکن است برای ازدواج از حمایت اعضای خانواده و دوستان خود برخوردار شوند.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

امروز، موقعیت های نامرتب اکنون تحت کنترل است، ممکن است در ذهن خود احساس آرامش کنید. ممکن است بتوانید تعادل مناسبی در هزینه ها و درآمد ایجاد کنید که ممکن است در پس انداز افزایش یابد. به شما توصیه می شود از سفر زیاد یا کار زیاد خودداری کنید، ممکن است بر سلامت شما تأثیر بگذارد. دانشجویان می توانند برای تحصیلات عالی خود برنامه ریزی کنند. پرندگان عشق ممکن است از لحظات شاد خود لذت ببرند.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است با مشکلات سلامتی روبرو شوید که ممکن است شما را بی تاب کند. به شما توصیه می شود که طبیعت کوتاه مزاج خود را کنترل کنید. ممکن است پولی که به سختی به دست آورده اید را صرف خرید اجناس بی ارزش کنید، ممکن است بر پس انداز شما تأثیر بگذارد. به پرندگان عشق توصیه می شود که از بحث و گفتگو در مورد موضوعات بی ارزش خودداری کنند، در غیر این صورت ممکن است برخی از هم جدا شوند.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

امروز ممکن است با فردی تأثیرگذار آشنا شوید که ممکن است در پیشرفت کار به شما کمک کند. شبکه شما با کمک آن شخص قوی خواهد شد. ممکن است خود را برای پیاده سازی ایده های جدید در کار یا تجارت خود آماده کنید. شما برای سرمایه گذاری بیشتر در کسب و کار خود برنامه ریزی خواهید کرد که ممکن است در آینده نزدیک به شما سود مالی بدهد. از نظر زندگی خانوادگی، در دور هم جمع شدن خانوادگی و اتفاقات اجتماعی مشغول خواهید بود.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

امروز ممکن است سلامتی مادرانتان خوب باشد. ممکن است در کار لذت ببرید، ممکن است بعد از سختی کارتان پاداش بگیرید. احترام اجتماعی شما ممکن است اکنون افزایش یابد. کار بیش از حد ذهن شما ممکن است شما را خسته کند، به دلیل مشغله کاری، ممکن است نتوانید به یک رویداد خانوادگی برسید.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است در محل کار راضی باشید. ممکن است برای یک سفر کاری کوتاه مدت برنامه ریزی کنید. همچنین می توانید برای حفظ آرامش درونی خود به مکان مذهبی مراجعه کنید. مربیان شما ممکن است راه درست را به شما نشان دهند، که ممکن است در مورد اهدافتان به شما شفافیت بدهد.

فال ابجد فردا

حروف ابجد چیست؟

حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است. در این شیوه که بر پای اولیه خط فنیقی شکل گرفته به هر کدام از حروف یک ارزش عددی داده می‌شود. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است.

در جدول زیر ترتیب حروف «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و ارزش عددی هر کدام آمده است.

جدول حروف ابجد

حرف  ارزش حرف ارزش حرف ارزش
ا ۱ ی ۱۰ ق ۱۰۰
ب ۲ ک ۲۰ ر ۲۰۰
ج ۳ ل ۳۰ ش ۳۰۰
د ۴ م ۴۰ ت ۴۰۰
ه ۵ ن ۵۰ ث ۵۰۰
و ۶ س ۶۰ خ ۶۰۰
ز ۷ ع ۷۰ ذ ۷۰۰
ح ۸ ف ۸۰ ض ۸۰۰
ط ۹ ص ۹۰ ظ ۹۰۰

 

 

 

 

غ ۱۰۰۰

از حروف ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. برای این کار عدد متناظر با هر یک از حروف واژه مورد نظر را از جدول حروف ابجد در آورده و سپس اعداد را با هم جمع می‌زنیم. برای مثال ابجد اسم علی ۱۱۰ می‌شود به این ترتیب که ع. برابر با ۷۰، ل. برابر با ۳۰ و‌ ی برابر با ۱۰ است و مجموع این اعداد ۱۱۰ می‌شود. در فارسی به این معادل سازی حساب جمل بر وزن گسل گفته می‌شود.

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسانتر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ»

در مورد حروف فارسی که الفبای ابجد آنها را ندارد یعنی “پ”، “چ”، “ژ”، و “گ”، عدد ابجد آنها برابر با حرف مشابه آن ها در عربی در نظر گرفته شود؛ پ= ب، چ = ج، ژ= ز، و گ= ک. در برخی منابع برای محاسبه ابجد اسامی که در آنها این حروف فارسی به کار برده شده است، به جای در نظر گرفتن عدد حروف عربی مشابه، ارزش عددی آنها را برابر صفر محسوب می کنند. در منابعی نیز به “گ” ارزش دوهزار، به “چ” ارزش سه هزار، به “پ” ارزش چهارهزار و به “ژ” ارزش پنج هزار داده اند.

گاه در کلماتی، یک حرف مشد است که در خواندن دو حرف و در نوشتن یک حرف است مانند کلمه محمّد که حرف م در آن مشدد است. بنابراین عدد محمد؛ ٩٢ است ، نه ١٣٢ !

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد