فال ابجد فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد فال ابجد فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ برای دوستداران و طرفداران فال و طالع بینی قرار داده ایم.

فال ابجد فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است احساس نارضایتی کنید، ممکن است نتوانید مسئولیت های خود را بر عهده بگیرید. سرمایه گذاری های شما ممکن است باعث ضرر شما شود. به شما توصیه می شود قبل از امضای خود اسناد را به دقت مطالعه کنید. سلامتی والدین ممکن است شما را ناراحت کند. ممکن است برای بازسازی دفتر خود برنامه ریزی کنید. توصیه می شود بازسازی را برای چند روز به تعویق بیندازید.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است قصد مهاجرت از مکان فعلی به مکان دیگر را داشته باشید. توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد مهاجرت یا تغییر مکان دو بار فکر کنید. همچنین ممکن است برای تغییر شغل برنامه ریزی کنید. آرامش در ذهن برقرار خواهد شد. اما سلامت فرزندانتان ممکن است شما را ناراحت کند. توصیه می شود از سفته بازی در سرمایه گذاری خودداری شود. پرندگان عشق باید قبل از تصمیم گیری مهم در رابطه با ازدواج صبور باشند.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است صبر خوبی داشته باشید. مدیتیشن ممکن است به شما در افزایش تمرکز کمک کند، که ممکن است به سرعت بخشیدن به پروژه شما کمک کند. زیردستان شما ممکن است با شما همکاری کنند، ممکن است به شما کمک کند تا پروژه را قبل از جدول زمانی تکمیل کنید. ممکن است به سفرهای کوتاه مرتبط با کار بروید. یک فرد با نفوذ ممکن است به شما کمک کند تا شبکه خود را تقویت کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است در جمع های خانوادگی و اتفاقات اجتماعی مشغول شوید، ممکن است با اطرافیانتان مودب شوید که ممکن است اعتبار شما را در بین آنها افزایش دهد. ممکن است برای خرید برخی از مصنوعات یا وسایل خانه هزینه کنید که ممکن است وضعیت اجتماعی شما را بهبود بخشد. ممکن است از یکی از خویشاوندان خود خبرهای خوبی بشنوید.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است از ماه خوشحال و برکت داشته باشید. ممکن است احساس سلامتی داشته باشید، که ممکن است به شیوه کار شما منعکس شود. ممکن است در تمام زمینه های زندگی عملکرد خوبی داشته باشید که ممکن است اعتبار شما را بهبود بخشد. تمرکز شما ممکن است امروز بسیار خوب باشد، ممکن است تصمیمات دشواری در تجارت خود از نظر رشد بگیرید.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

امروز ممکن است قدرت حیاتی شما کاهش یابد، بیماری قدیمی شما ممکن است دوباره ظاهر شود، که ممکن است شما را ناراحت کند. به شما توصیه می شود از تورهای ماجراجویی یا رانندگی عجولانه خودداری کنید. می توانید برای تورهای خارجی برنامه ریزی کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است روز خود را با شادی آغاز کنید. در محل کار، ممکن است تصمیمات سریع بگیرید، که ممکن است مهارت های مدیریتی شما را افزایش دهد، که ممکن است در آینده نزدیک مزایایی را به همراه داشته باشد. ممکن است منتظر منبع درآمد جدیدی باشید که ممکن است پس انداز شما را افزایش دهد. با کمک شریک تجاری خود، ممکن است مقداری در تجارت سرمایه گذاری کنید. پیوند شما با همسرتان ممکن است افزایش یابد، که ممکن است منجر به هماهنگی در زندگی خانوادگی شود.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

امروز، ممکن است در دفتر خود مشغول باشید. به دلیل خستگی روحی، ممکن است نتوانید به خانواده خود وقت بدهید. با کمک بزرگتر، کارجو ممکن است موقعیت بالایی در شغل کسب کند، مدیران ممکن است به مدیریت عالی ارتقا پیدا کنند. ممکن است جوایزی دریافت کنید که ممکن است وضعیت شما را افزایش دهد. از نظر حرفه ای ممکن است بهتر عمل کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است ارتعاشات مثبتی را در اطراف خود احساس کنید که ممکن است مسیر درست را به شما نشان دهد، با کمک آرامش در ذهن، عملکرد شما در هر زمینه قابل توجه است. سرنوشت شما با شماست. ممکن است قصد بازدید از مکان مذهبی را داشته باشید که به نوعی از قلمرو شما دور است. احساس درونی شما ممکن است از شما بخواهد که کارهای خیریه انجام دهید. همچنین ممکن است خبرهای خوبی در مورد نوه بشنوید.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

امروز ممکن است احساس ضعف درونی داشته باشید. ممکن است برخی از مشکلات عمده سلامتی دوباره رخ دهد. ممکن است نتوانید در عرصه داخلی و حرفه ای لذت ببرید. اجرای پروژه ها ممکن است به طور غیر منتظره متوقف شود، ممکن است شما را ناراحت کند. به شما توصیه می شود ایمن رانندگی کنید. برکت بزرگتر ممکن است به شما کمک کند تا از وضعیت نامرتب خارج شوید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

امروز ممکن است ارتعاش مثبتی را در اطراف خود احساس کنید. همه چیز تحت کنترل است. ممکن است قصد داشته باشید که یک کسب و کار جدید را در یک شراکت راه اندازی کنید. ممکن است انتظار سفرهای طولانی را نیز داشته باشید. به همسرتان ایمان خواهید داشت که باعث هماهنگی در زندگی خانوادگی شما خواهد شد.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

امروز، روز خوبی برای شماست، سرمایه گذاران ممکن است سود خوبی در سرمایه گذاری های خود داشته باشند، ممکن است سلامت مالی شما را تقویت کند. پولی که گیر کرده است، ممکن است بازیابی شود، ممکن است نقدینگی را در تجارت افزایش دهد. ممکن است اعتماد به نفس پیدا کنید و بر دشمنان و مخالفان پنهان کنترل کنید. مجردها احتمالاً همتای خود را در همان زمینه یا محل کار پیدا خواهند کرد.

فال ابجد

حروف ابجد چیست؟

حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است. در این شیوه که بر پای اولیه خط فنیقی شکل گرفته به هر کدام از حروف یک ارزش عددی داده می‌شود. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است.

در جدول زیر ترتیب حروف «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و ارزش عددی هر کدام آمده است.

جدول حروف ابجد

حرف  ارزش حرف ارزش حرف ارزش
ا ۱ ی ۱۰ ق ۱۰۰
ب ۲ ک ۲۰ ر ۲۰۰
ج ۳ ل ۳۰ ش ۳۰۰
د ۴ م ۴۰ ت ۴۰۰
ه ۵ ن ۵۰ ث ۵۰۰
و ۶ س ۶۰ خ ۶۰۰
ز ۷ ع ۷۰ ذ ۷۰۰
ح ۸ ف ۸۰ ض ۸۰۰
ط ۹ ص ۹۰ ظ ۹۰۰

 

 

 

 

غ ۱۰۰۰

از حروف ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. برای این کار عدد متناظر با هر یک از حروف واژه مورد نظر را از جدول حروف ابجد در آورده و سپس اعداد را با هم جمع می‌زنیم. برای مثال ابجد اسم علی ۱۱۰ می‌شود به این ترتیب که ع. برابر با ۷۰، ل. برابر با ۳۰ و‌ ی برابر با ۱۰ است و مجموع این اعداد ۱۱۰ می‌شود. در فارسی به این معادل سازی حساب جمل بر وزن گسل گفته می‌شود.

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسانتر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ»

در مورد حروف فارسی که الفبای ابجد آنها را ندارد یعنی “پ”، “چ”، “ژ”، و “گ”، عدد ابجد آنها برابر با حرف مشابه آن ها در عربی در نظر گرفته شود؛ پ= ب، چ = ج، ژ= ز، و گ= ک. در برخی منابع برای محاسبه ابجد اسامی که در آنها این حروف فارسی به کار برده شده است، به جای در نظر گرفتن عدد حروف عربی مشابه، ارزش عددی آنها را برابر صفر محسوب می کنند. در منابعی نیز به “گ” ارزش دوهزار، به “چ” ارزش سه هزار، به “پ” ارزش چهارهزار و به “ژ” ارزش پنج هزار داده اند.

گاه در کلماتی، یک حرف مشد است که در خواندن دو حرف و در نوشتن یک حرف است مانند کلمه محمّد که حرف م در آن مشدد است. بنابراین عدد محمد؛ ٩٢ است ، نه ١٣٢ !

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد