اسامی بازیگران فیلم کت چرمی + خلاصه داستان آن

حسین میرزامحمدی که پیش از این در فیلمهای "عنکبوت"، "رخ دیوانه" به عنوان بازیگر حضور داشته است حالا با اولین کار خود یعنی کت چرمی روی پرده سینماست.

اسامی بازیگران فیلم کت چرمی + خلاصه داستان آن
صفحه اقتصاد -

فیلم کت چرمی در ژانر اجتماعی ساخته شده و در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم به موضوعات اجتماعی مختلفی از جمله؛ تلاش برای برملاشدن جرائم یقه سفیدها، افشای فسادهای مالی، اعتیاد، اوردوز، قتل، تعرض، اعدام، خودکشی و فساد مالی پرداخته است.

فیلم کت چرمی در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی حسین میرزامحمدی، تهیه‌کنندگی کامران حجازی  و نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد تولید شد. محمد حسین مهدویان در این فیلم به عنوان دستیار کارگردان حضور دارد.

اسامی بازیگران فیلم کت چرمی

جواد عزتی در نقش عیسی فرهمند

گلاره عباسی در نقش پونه

سارا حاتمی در نقش ثریا

صابر ابر

پانته آ پناهی‌ها

ستاره پسیانی

عباس جمشیدی فر

سارا حاتمی با ارائه بازی قابل باور در نقش ثریا، موفق به دریافت جایزه سیمرغ چهل و یکیمن جشنواره فیلم فجر شد.

کت چرمی1

داستان فیلم کت چرمی

«کت چرمی» داستان کارمند بهزیستی عیسی فرهمند (با بازی جواد عزتی) است.  عیسی فرهمند، که به دلیل تک‌روی‌ها، از اورژانس اجتماعی تعلیق شده و در بهزیستی مشغول به‌‌کاراست. او هنگام سرکشی از یک خیریه، متوجه موضوعی مشکوک شده و تصمیم می‌گیرد از پرونده فساد مالی شخصی به نام رفیعی، پرده بردارد. او با کمک دخترخاله‌اش، پونه سرافراز، بچه‌های خیریه را معاینه کرده و متوجه می‌شود که روی بدن برخی از آن‌ها زخمی مبتنی بر قاچاق اعضا یا مواد مخدر وجود دارد.

عیسی برای بررسی بهتر موضوع، به سراغ مادر یکی از بچه‌ها به نام زری رفته و از او اطلاعات می‌خواهد. زری که زیر تیغ است، با او همکاری نمی‌کند. عیسی از ثریا، دختر زری، کمک می‌خواهد و او شرط آزادی مادرش را در قبال کمک به او در میان می‌کشد. عیسی در پی رضایت‌گرفتن از اولیای دم است که ثریا نگهبانی را زخمی کرده و از کمپ می‌گریزد. حالا که رفیعی متوجه پیگیری‌های عیسی شده، فرصت او برای رضایت ‌گرفتن محدود می‌شود.

اولیای دم، به اعدام مصر هستند و زری اعدام می‌شود. ثریا که با مرگ مادرش بسیار ناامید شده، دست به خودکشی می‌زند و عیسی تصمیم می‌گیرد بدون نقشه قبلی، رفیعی را زیر گرفته و بکشد. در پایان فیلم متوجه می‌شویم که خودکشی ثریا ناکام بوده و زری نیز به خاطر رضایت یکی از اولیای دم، اعدامش به تعویق افتاده ‌است. رفیعی نیز با کمک عیسی و سایر مسئولین ذی‌ربط، به دام قانون می‌افتد.

ابر در کت چرمی

مدت زمان فیلم کت چرمی

فیلم کت چرمی چند دقیقه است؟

مدت زمان فیلم سینمایی کت چرمی ۹۵ دقیقه است.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد