زمان پخش فصل دوم سریال رحیل همراه با خلاصه داستان آن

سریال رحیل در ژانر تاریخی-معمایی ساخته شده که پخش آن علاقمندان بسیاری پیدا کرد، توقف این سریال سوالات زیادی برای آنها ایجاد کرد.

زمان پخش فصل دوم سریال رحیل همراه با خلاصه داستان آن
صفحه اقتصاد -

سریال «رحیل» در دو فصل ساخته شده است که آخرین مراحل فنی را در فصل دوم می‌گذراند. در ادامه با زمان پخش ، خلاصه داستان و اسامی بازیگران فصل دوم سریال رحیل آشنا خواهید شد.

سریال رحیل فصل دوم کی پخش میشود

در آستانه پخش فصل دوم «رحیل»، خلاصه‌ای از فصل اول سریال در پنج قسمت از شنبه تا چهارشنبه هفته جاری حوالی ساعت هشت و سی دقیقه شب روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

فصل دوم سریال رحیل آخرین مراحل فنی را می‌گذراند و از روز چهارم آذرماه در حال پخش می باشد.

ساعت پخش فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه سیما، زمان پخش سریال رحیل 2 شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 00:00 بامداد، 09:30 صبح و 14:10 روز بعد که زمان تکرار فصل دوم سریال رحیل از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

سریال رحیل1

خلاصه داستان سریال رحیل

سریال رحیل با داستانی تاریخی-ماجراجویانه حدفاصل قاجار تا پهلوی را زیر ذره‌بین برده؛ امتداد داستان توطئه‌هایی را دربرمی‌گیرد که شاهزاده‌ای خوش‌طینت به نام محا را دربرگرفته؛ او از یک سو دل به معشوق خود اصلان داده و از سوی دیگر زمان خان است که در پی جادوی همسرش بیتاج، خاطرخواه او شده. سلسله قاجار در شرف فروپاشی است و محا باید راه نجاتی برای خود و اندرونی بیابد.

آیا سریال رحیل واقعی است؟

سریال تاریخی-معمایی رحیل با طراحی و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده به کارگردانی رامین عباسی‌زاده و مسعود آب‌پرور تولید شده است.

سریال رحیل2

بازیگران فصل دوم سریال رحیل:

حمیدرضا آذرنگ

ثریا قاسمی

اندیشه فولادوند

نسیم ادبی

هومن برق‌نورد

فرخ نعمتی

کاظم هژیرآزاد

ریحانه رضی

علی عباسی‌زاده

مریم کاویانی

هانیه غلامی

مرحوم حسام محمودی

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد