کدام برندها در بلک فرایدی ۱۴۰۲ تخفیف دارند؟

بلک فرایدی از روزهای حراج در سراسر دنیاست که فروشگاههای مختلف و مشهور به فروش با قیمت پایینتر اجناس خود می پردازند.

کدام برندها در بلک فرایدی 1402 تخفیف دارند؟
صفحه اقتصاد -

در این مطلب به‌طور مفصل به بررسی برندهای بزرگ و معروف و دلیل گذاشتن تخفیف‌های بزرگ روی محصولات‌شان پرداختیم، با ما همراه باشید.

دلایل و مزیت‌های تخفیف‌های بزرگ برندهای معروف

مشتریان به دلایل واضح و مشخصی علاقه‌مند هستند که در پول خود صرفه‌جویی کنند؛ همچنین، همه تلاش خود را می‌کنند تا از تخفیفات ویژه برندهای بزرگ مثلا در بلک فرایدی جا نمانند؛ اما روش‌هایی که برندهای بزرگ از ارائه این تخفیف‌ها سود می‌برند، کمی متفاوت است.ارائه تخفیف‌های بزرگ مزایای زیادی را برای برندها به‌همراه دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

افزایش ترافیک وب‌سایت

زمانی که برندهای بزرگ، تخفیفات ویژه‌ای را در رسانه‌های اجتماعی یا تبلیغات به اطلاع مشتریان خود می‌رسانند، تقریباً مطمئن هستند که ترافیک بیشتری را به وب‌سایت خود هدایت می‌کنند که می‌تواند به معنای فروش بیشتر، سرنخ‌ها و دیده‌شدن بیشتر باشد. برندهای بزرگ از پیام‌ها و محتواهای مرتبط برای ارتباط با مشتریان‌شان استفاده می‌کنند و سعی دارند ارزشی فراتر از خود تخفیف ارائه دهند.

 جذب مشتریان جدید

فرآیند جذب مشتری با ایجاد آگاهی و علاقه شروع می‌شود و تخفیف‌ها روشی اثبات‌شده برای انجام این کار هستند. مشتریان با تخفیف‌ها، جذب می‌شوند و تمایل دارند آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند. این موضوع راهی کارآمد برای دستیابی به مشتریان جدید و در عین حال کنترل هزینه‌های جذب مشتری خواهد بود.

 رسیدن به اهداف فروش

اقلام و خدمات تخفیف‌ خورده‌ای که این برندها ارائه می‌دهند، عموماً مواردی هستند که بیشترین فروش را برای‌شان به ارمغان می‌آورد. افزایش ترافیک به فروشگاه باعث می‌شود که سایر محصولاتی که تخفیف ندارند هم به فروش برسند و به خریدهای بالقوه تبدیل شوند. به عبارت دیگر، افزایش ترافیک برای یک کالا ممکن است منجر به خریدهای دیگری در همان سفر مشتری یا بازدید از سایت شود.

افزایش درگیری مشتریان موجود

تخفیف فقط در مورد خرید نیست! علاوه‌براین، تخفیفات می‌توانند مشتریان فعلی را با این برندها درگیر و راضی نگه‌دارند. ارائه قیمت ویژه راهی برای ایجاد وفاداری به برندهای بزرگ با ایجاد لحظات مثبت قدردانی و ارزشمندی است. هنگامی که برند عینک آفتابی Shady Ray’s شروع به ارائه تخفیف‌های انحصاری برای اعضای ارتش، کارکنان بهداشت و درمان و دانشجویان کرد، شاهد تعامل ۵ برابری با این مخاطبان و ۳ برابری خریدها شد.

افزایش شهرت برند

تخفیف‌های استراتژیک در واقع می‌تواند تصویر و شهرت برندهای بزرگ را بهبود بخشد، به خصوص زمانی که پیشنهاد شما به جامعه‌ای مرتبط باشد که مخاطبان به آن اهمیت می‌دهند. در روزهای اولیه همه‌گیری ویروسCOVID-۱۹، برند کفش Rothy برای پرسنل پزشکی تخفیفی در نظر گرفت؛ همچنین، تخفیف معلمان خود را از ۱۵% به ۲۰% افزایش داد تا از مربیانی که با تعطیلی مدارس و یادگیری آنلاین سروکار دارند، قدردانی کند. این برند، نه‌تنها مخاطبان جدیدی را جذب کرد، بلکه با حمایت از جوامع مصرف‌کننده که در زمان بحران به شدت آسیب دیده بودند، احساس رضایت‌مندی بیشتری را در آن‌ها ایجاد کرد.

برندها در بلک فرایدی

 استراتژی‌های مناسب برای تخفیف‌های ویژه

برندهای بزرگ مانند دیور، زارا، گوچی و… در ابتدا اهداف و استراتژی‌های تخفیفاتی که قرار است در اختیار مشتریان خود قرار دهند را می‌شناسند و بعد از آن مزایایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد و از همه برای‌ کسب‌‌وکارشان مهم‌تر است را انتخاب می‌کنند. در اینجا به بررسی چند استراتژی تخفیف می‌پردازیم.

· تخفیف‌های فصلی

بسیاری از برندها در مناسبت‌های مختلف مانند بازگشت به مدرسه، هالووین، روز مادر، فروش‌های پایان فصل، جمعه سیاه و… تخفیفات ویژه و بزرگی را در نظر می‌گیرند. ارائه تخفیف‌های فصلی می‌تواند راهی برای جذب مشتریانی باشد که در زمان‌های خاصی از سال منتظر تخفیف‌های بزرگ هستند. این بدان معناست که فروش فصلی می‌تواند یک استراتژی تخفیف موثر برای هدایت ترافیک و دستیابی به اهداف فروش باشد.

· تخفیف‌های ارجاعی

یکی دیگر از استراتژی‌هایی که برندهای بزرگ از آن استفاده می‌کنند، درخواست از مشتریان فعلی خود برای معرفی مشتریان جدید در ازای دریافت تخفیف است. این موضوع می‌تواند راهی موثر برای جذب مشتری و در عین حال افزایش وفاداری باشد. این برندها به مشتریان فعلی و به مشتری جدید خود، یا بهتر است بگوییم، به هر دو تخفیف می‌دهند. کفش Birdies از یک انگیزه ارجاع دو طرفه برای افزایش فروش استفاده می‌کند: مشتریانی که توسط یک دوست معرفی می‌شوند، ۲۰ دلار تخفیف برای اولین سفارش خود دریافت می‌کنند و مشتری معرفی‌کننده هم ۲۰ دلار تخفیف برای خرید بعدی دریافت می‌کند.

برندها در بلک فرایدی--

معرفی برندهای معروف و بزرگ

· کریستین دیور اس ای

این برند که معمولا با نام دیور شناخته می‌شود، یک شرکت فرانسوی کالاهای لوکس است که توسط کارآفرین برنارد آرنو مدیریت و کنترل می‌شود. این برند همه را با قیمت‌های پایین خود شگفت‌زده می‌کند. محصولات آن شامل ریمل، رژ لب، خط چشم، کانسیلر و… است. محصولات دیگری که توسط این برند معروف طراحی و تولید می‌شود عبارت‌اند از  لباس، لوازم جانبی مد، کالاهای چرمی، جواهرات، کفش و…

· لانکوم پاریس

این برند معروف مربوط به محصولات آرایشی لوکس فرانسوی است که محصولات‌اش را به سراسر جهان توزیع می‌کند. بخش بزرگی از محصولات برند لانکوم شامل عطرها، محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی می‌شود.

· برند گوچی

گوچی به تولید لباس‌های معروفی که ارزش پوشیدن در مراسم فرش قرمز را دارند، معروف است. شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ و توسط گوچیو گوچی راه‌اندازی شد. گوچی یکی از گران‌ترین برندها به حساب می‌آید و هدف آن ارائه پوشاک باکیفیت است.

· برند فندی

برند فندی در سال ۱۹۲۵ و توسط پائولا فندی تاسیس شد. تخصص فندی در تولید لباس‌هایی در سطح جهانی و همچنین کیف و سایر لوازم جانبی است. سری کیف‌های دستی این برند در سال ۱۹۹۷ معرفی شد که باگت نامیده می‌شود.

ببلک فرایدی

بلک فرایدی چه روزی است؟

جمعه سیاه به روز بعد از تعطیلات شکرگزاری ایالات متحده گفته می‌شود که جزو تعطیلات بسیاری از کارمندان به حساب می‌آید. جمعه سیاه معمولا روزی پر از معاملات ویژه خرید و تخفیف‌های بزرگ است. دو نظریه رایج وجود دارد که چرا روز بعد از روز شکرگزاری را روز بلک فرایدی می‌نامند. یک تئوری این است که چرخ‌های وسایل نقلیه در ترافیک سنگین در روز بعد از شکرگزاری، علائم سیاه‌رنگ زیادی را روی سطح جاده‌ها بر جای می‌گذارند که منجر به اصطلاح جمعه سیاه می‌شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد