۴۱۹ دقیقه حسرت گل بر دل زاهدی !

با وجود گمانه زنی‌های اولیه شهاب زاهدی به عنوان مهاجم نوک در ترکیب اصلی تیمش مقابل الدحیل قرار گرفت اما باز هم موفق به گلزنی نشد تا همچنان در حسرت گل اولش برای پرسپولیس بسوزد.

۴۱۹ دقیقه حسرت گل بر دل زاهدی !
صفحه اقتصاد -

در شرایطی که انتظار می‌رفت بعد از ناکامی زاهدی مقابل النصر ، یحیی گل محمدی باز هم از سیستم بدون مهاجم استفاده کند اما در قطر زاهدی بعد از دو بازی شروع از روی نیمکت  در ترکیب اصلی قرار گرفت.

زاهدی تلاش بسیاری داشت تا در این بازی آسیایی که اهمیت فوق العاده‌ای هم داشت بالاخره برای تیمش گل بزند اما موفق نشد  و با  افسوس و ناراحتی تعویض شد.

زاهدی البته در این بازی در موقعیت گلزنی هم قرار نگرفت و چندان خودش را هم در موقعیت گل قرار نداد اما در صحنه منجر به تک گل بازی در کانون اتفاق بود. بعد از گل عالیشاه ، زاهدی جشن شادی گل انفرادی خودش را برپا کرد و با این امید که توپ به نوک پایش خورده باشد و همه او را گلزن بدانند به سمت نقطه کرنر رفت اما در تصاویر آهسته مشخص شد امید عالیشاه گل را زده و البته بازیکنان هم دور کاپیتان تیم شان گرد آمدند.

زاهدی در این بازی موفق به گلزنی نشد و ضربه به چارچوب هم نداشت اما در تک گل تیمش نقش داشت. او بعد از ارسال مورب عالیشاه یک مدافع را با خودش برد. این حرکت البته منجر به فریب گلر الدحیل، ذکریا هم شد و در حالی که او منتظر بود تا با ضربه زاهدی جهت حرکت توپ تغییر کند اما این اتفاق نیفتاد و با فریب ذکریا توپ مستقیم وارد دروازه شد.

با وجود این تاثیرگذاری اما همه گل نزدن شهاب زاهدی را می‌بینند و همچنان انتقادها از او ادامه دارد. زاهدی در سه بازی اول لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک، تراکتور و ذوب آهن فیکس بود و به ترتیب 63، 75 و 90 دقیقه بازی کرد. در واقع او مقابل ذوب آهن فقط تعویض نشد. در بازی بافولاداو کار را از روی نیمکت شروع کرد و از دقیقه 60 وارد میدان شد. مقابل النصر هم با مصدومیت ترابی از دقیقه 8 به زمین رفت  و دقیقه 87 از زمین خارج شد. بالاخره در مصاف با الدحیل هم او فیکس بود و دقیقه 83 از زمین بیرون رفت تا در مجموع 419 دقیقه دور از گلزنی باشد.

 

 

پیشنهاد سردبیر

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد