بیرانوند علیه درویش دست به کودتا زد!

آنطور که بیرانوند اعلام کرد، به نظر عمر مدیرعاملی رضا درویش در باشگاه پرسپولیس در حال به اتمام رسیدن است!

بیرانوند علیه درویش دست به کودتا زد!
صفحه اقتصاد -

معمولاً در فوتبال ایران علی‌الخصوص در سطوح مدیریتی ابتدا شایعه‌ای ایجاد می‌شود و سپس رفته رفته رنگ واقعیت می‌گیرد.

بیرانوند، صندلی مدیرعاملی درویش را لرزان ‌تر از همیشه کرد!

اتفاقی که در حال حاضر با صحبتهای علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر، برای رضا درویش در حال انجام است و به نظر زمان جدایی درویش از پرسپولیس بیشتر از همیشه در حال نزدیک تر شدن است.

بعد از صحبت‌های علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر که مدعی شد احساس می‌کند صندلی مدیرعاملی در باشگاه پرسپولیس لرزان‌تر از همیشه است، دیروز هم در خبرها عنوان شده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به دلیل حواشی سفر کریستیانو رونالدو و کاروان النصر به ایران درخواست رضا درویش برای دیدار با خورش را قبول نکرده است.

جالب اینکه در ادامه این اتفاقات بودار دیروز علی پروین که از دوستان صمیمی رضا درویش است، در صحبت‌های خود بابت حواشی به وجود آمده در سفر رونالدو به ایران و استقبال این مدیر از فوق ستاره پرتغالی انتقاد کرده و مدعی شده این کارها باعث شد تا پرسپولیس نتواند بازی همیشگی خود را انجام دهد.

علی پروین در صحبت‌های خود چنین عنوان داشته است: «درویش رفیق و در زندگی من است ولی من صبح همان روز به درویش گفتم به استقبال رونالدو نرو. حتی به من گفت شما هم بیابرویم. آن‌قدر این ها را گنده کردند که پرسپولیس نتوانست فوتبال خودش را انجام بدهد. واقعا آن فوتبال برای پرسپولیس بود؟ هیچ‌کدام اندازه خودشان نبودند و همه راه رفتند و در نهایت هم تیم باخت. باید روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌رفت و آنها را سوار اتوبوس می‌کردند و تمام می‌شد.»

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد