جادوگر طلایی پوشان آماده برای اولین مصاف آسیایی!

محمد دانشگر پس از برگزاری دو بازی ملی به اردوی سپاهان بازگشته است و آماده اولین مصاف آسیایی با طلایی‌پوشان می‌شود.

جادوگر طلایی پوشان آماده برای اولین مصاف آسیایی!
صفحه اقتصاد -

برخلاف اردوی خردادماه تیم ملی که امیر قلعه‌نویی نام محمد دانشگر را پس از چند روز حضور این بازیکن در مرکز ملی فوتبال از فهرست بازیکنان تیم ملی پیش از سفر به تورنمنت کافا خط زد، اینبار نام این مدافع در فهرست نهایی قرار گرفت.

تیم ملی در فیفادی شهریورماه دو دیدار تدارکاتی مقابل بلغارستان در خاک این کشور و سپس آنگولا در استادیوم آزادی برگزار کرد و در هر دو بازی مدافع میانی سپاهان هم شانس بازی پیدا کرد.

دانشگر در مصاف با بلغارستان در دقایق پایانی در پست دفاع راست محک زده شد، اما در دیدار دوم مقابل آنگولا از ابتدا و در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمایش خوبی از خود در جریان پیروزی ۴ بر صفر ارائه کرد.

دانشگر یکی از باثبات‌ترین مدافعین فوتبال ایران بوده که در نفت زیر نظر علی دایی به اهالی فوتبال معرفی شد و سپس در سایپا به عنوان یکی از مهره‌های شاخص پنجره نقل و انتقالات مورد توجه استقلال قرار گرفت و چند سال خوب را در اردوی آبی‌پوشان پشت سر گذاشت.

او حالا از دومین سال حضور در سپاهان را پشت سر می‌گذارد و این در حالی است که ژوزه مورایس علاقه ویژه‌ای به توانایی‌های او دارد و حتی مورایس فصل گذشته در یکی از مصاحبه‌های خود به او لقب جادوگر را داد.

سپاهان امروز صبح اصفهان را به مقصد اربیل عراق ترک کرد و روز دوشنبه در استادیوم فرانسو حریری اولین بازی آسیایی خود را در فصل جدید برگزار خواهد کرد؛ جایی که بی‌شک بازگشت دانشگر با روحیه که حالا امیدوار در جام ملت‌های آسیا نیز همراه تیم ملی باشد، می‌تواند کمک بزرگی برای سپاهان در قلب خط دفاعی باشد.

 

 

 

پیشنهاد سردبیر

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد