آخرین خبر از جنگ استقلال و پرسپولیس امروز + درخواست ویژه سرخ‌پوشان از صدا‌ و سیما!

در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از جنگ استقلال و پرسپولیس امروز پرداخته شده است.

آخرین خبر از جنگ استقلال و پرسپولیس امروز + درخواست ویژه سرخ‌پوشان از صدا‌ و سیما!
صفحه اقتصاد -

دوشنبه هفته گذشته علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در برنامه زنده فوتبال برتر علیه باشگاه رقیب خود یعنی پرسپولیس موضع گیری کرد که دامنه انتقادات وی و طرح این کلید واژه که باشگاه پرسپولیس مانع جذب اسپانسر برای استقلال شده است، بازتاب های فراوانی داشت.

فردای این برنامه بود که باشگاه پرسپولیس در یک بیانیه به شدت علیه ادعاهای علی خطیر موضع گرفت اما طرف مقابل که آن بیانیه را تاب نیاورده بود فی الفور دست به اقدامی تلافی جویانه زد و در بیانیه ای عجیب پاسخ پرسپولیسی ها را داد که برخی از بخش های آن بیشتر به کری خوانی های کوچه و بازاری شباهت . این جنگ بیانیه ای در حالی اتفاق افتاد که چند روز قبل از این اتفاق فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که با بیانیه نویسی ها به شدت برخورد می کند و مدتی قبل نیز برخی از عوامل رسانه ای دو باشگاه توبیخ شده بودند.

در حالیکه تصور می شد این جنگ رسانه ای با همان دو بیانیه به پایان برسد خبر رسید که باشگاه پرسپولیس از مدیران شبکه سوم سیما خواسته است تا برای برنامه بعدی فوتبال برتر یعنی دوشنبه هفته آینده به آنها فرصت پاسخگویی به ادعاهای جنجالی علی خطیر داده شود؛ درخواستی که هنوز مشخص نیست محقق شود یا خیر.

طی ماههای اخیر دو باشگاه به دفعات نسبت نسبت به عدم دریافت حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما انتقاد کرده بودند که سرانجام مشخصی نداشت.

عجیب آنکه بیشترین بهره را از چنین جنگ و جدل هایی برنامه فوتبال برتر می برد و توجه به بازتاب های این قبیل تقابل ها شاید بدشان هم نمی آید که داستان ادمه پیدا کند.

لازم به ذکر است که تنش میان این دو باشگاه پیش از آغاز لیگ برتر بیست و سوم و زمانی که استقلالی ها پای میز مذاکره با علیرضا بیرانوند سنگربان قرمزها نشستند شدت گرفت.

تا دوشنبه هفته آینده باید صبر کرد و دید آیا شبکه سوم سیما فرصت ورد نظر پرسپولیسی ها را به آنها می دهد یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان