داورزنی آب پاکی را روی دست منتقدان تیم ملی والیبال ریخت/ما هیچ امکان دیگری نداریم و باید طبق برنامه قبل پیش برویم!

رئیس فدراسیون والیبال گفت: فعلاً هیچ تصمیمی نمی‌توانیم بگیریم تا مسابقات بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک تمام شود.

داورزنی آب پاکی را روی دست منتقدان تیم ملی والیبال ریخت/ما هیچ امکان دیگری نداریم و باید طبق برنامه قبل پیش برویم!
صفحه اقتصاد -

محمدرضا داورزنی آب پاکی را روی دست منتقدان سرمربی تیم ملی والیبال پس از شکست نحقیرآمیز خانگی در فینال قهرمانی آسیا ریخت و گفت: قطعاً می‌خواهیم با آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنیم. از طرف دیگر چون هیچ امکان دیگری نداریم باید طبق برنامه قبلی پیش‌ برویم. باید بر اساس لیستی که از قبل تعیین شده کار کنیم و امکان حذف و اضافه کردن فردی را نداریم و از همانجا تیم باید به بازی‌های انتخابی المپیک در برزیل اعزام شود. امکان تقویت کادر فنی را هم نداریم؛ شاید برای برزیل با هماهنگی کادر فنی کمک بیشتری را به عطایی بکنیم، اما در بازی‌های آسیایی هیچ امکانی برای اضافه کردن کادر و بازیکن جدید نداریم. تلاش می‌کنیم تیم ریکاوری خوبی داشته باشد و در شرایط خوبی عازم هانگژو شود، اما مردم نگران المپیک پاریس نباشند،‌ چون فدراسیون تلاش می‌کند بهترین تصمیم را بگیرد.

هر چند رئیس فدراسیون والیبال مدعی شد به دلیل اینکه لیست اعضای تیم ملی از قبل به مسئولان برگزاری بازی های آسیایی هانگژو اعلام شده امکان تغییر سرمربی و کادرفنی وجود ندارد اما…

شنیدیم میلاد عبادی پور و سید محمد موسوی دو ستاره بزرگ و باتجربه تیم ملی حامی بهروز عطایی بوده و یکی از دلایل ابقای این مربی نیز همین موضوع بوده است.

گفتنی است پس از شکست تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در ارومیه انتقادات زیادی از بهروز عطایی شد و اغلب منتقدان خواهان جانشینی یک سرمربی مطرح خارجی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان