همه چیز درباره بیوگرافی امید فهمی مهاجم جوان و جدید تیم پرسپولیس

امید فهمی که بازیکن تیم امید پرسپولیس و یکی از مهاجمین آینده دار فوتبال ایران می باشد در تمرینات پیش فصل سرخ پوشان در تابستان به همراه بزرگسالان تمرین کرد.

همه چیز درباره بیوگرافی امید فهمی مهاجم جوان و جدید تیم پرسپولیس
صفحه اقتصاد -

امید فهمی ملکی با ملیت کشور ایران، ۲۰ سال (۸ دسامبر ۲۰۰۲) سن دارد، امید فهمی ملکی به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۳۲ برای تیم فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند.

او که به همراه علیرضا خدادادی، امیر رفیعی، مهدی نجات، امیرمحمد امیری و علیرضا رضازاده، بازیکنان با استعداد سرخپوشان امید هستند در اردو و تمرینات تیم بزرگسالان حضور دارند.

حالا خبر می رسد که یحیی گل محمدی می خواهد او را به لیست اصلی تیم بزرگسالان بیاورد و یار تعویضی شهاب زاهدی لقب بگیرد.

آیا اطمینان و اعتماد گل محمدی به این جوان مستعد و آینده دار جواب خواهد داد و یا داستان چیز دیگری رقم خواهد خورد.

webcam_219554

پرسپولیس که این روزها از کمبود مهاجم رنج می برد حالا دست به دامن بازیکنان تیم امیدشان شده اند. این سوال پیش می آید که چرا مدیران این باشگاه به فکر این روزها نبودند؟

چرا به راحتی عیسی آل کثیر و مهدی عبدی را از دست داده اند با اینکه مهدی عبدی به صورت قرضی به تیم تراکتور تبریز رفته است.

آیا پرسپولیس نباید در سه جام پیش رو شرکت کند و نیمکت ذخیره بسیار قوی با بازیکنان پر مهره و توانمندی داشته باشد؟ آیا فقط می توان به شهاب زاهدی تکیه کرد؟

امید فهمی که از آکادمی فوتبال باشگاه به تیم بزرگسالان راه یافته است، با نظر مثبت یحیی گل‌محمدی قرارداد سه ساله جدیدی را با باشگاه منعقد کرد.
فهمی از سال گذشته در تمرینات پرسپولیس حضور داشت. او در رده‌های پایه به عنوان بازیکن مهاجم بازی می‌کرد و توانایی بازی در پست وینگر را هم دارد. او سال گذشته از ناحیه رباط زانو تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و در بازگشت دوباره به تیم، نظر کادر فنی را برای ادامه حضور جلب کرد.
نام امید فهمی پیش از این با شماره ۳۲ در فهرست زیر ۲۳ سال قرار گرفته بود.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد