هایجک ۷ بازیکن معروف لیگ برتر / بمب های نقل و انتقالاتی که در جای خود منفجر نشدند

۷ چهره سرشناس در بازار نقل‌ و انتقالات تابستانه در آخرین ساعات جابه‌جایی تغییر مسیر دادند و تیم جدیدی را انتخاب کردند.

هایجک ۷ بازیکن معروف لیگ برتر / بمب های نقل و انتقالاتی که در جای خود منفجر نشدند
صفحه اقتصاد -

نقل‌وانتقالات تابستانه به نظر می‌رسد از روزهای هیجان‌انگیز خود فاصله گرفته و با توجه به تعیین‌تکلیف وضعیت ستاره‌های سرشناس، در یک ماه باقی‌مانده احتمال ثبت نقل‌وانتقالی جذاب کمتر به نظر می‌آید؛ اگر چه که هنوز تیم‌های مدعی نتوانسته‌اند به طور کامل به خواسته‌های خود در بازار تابستانه برسند و شایعات زیادی پیرامون این تیم‌ها به‌ویژه استقلال و پرسپولیس وجود دارد اما در این میان، تیم‌های مدعی فوتبال ایران در یک‌ماه گذشته رقابت جذابی با یکدیگر داشتند.

پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان از جمله تیم‌های مدعی فوتبال ایران هستند که بر سر جذب ستاره‌های سرشناس بازار تابستانه با یکدیگر مشغول رقابت بودند. در یک‌ماه اخیر، شایعات زیادی پیرامون ستاره‌ها مطرح شد و بسیاری از این شایعات به حقیقت پیوست اما در این میان، بودند ستاره‌هایی که تغییر مسیر دادند و در شرایطی‌که در حال توافق با یک تیم مدعی بودند، با چرخشی به سوی تیم مدعی دیگر، مقصد جدیدشان را انتخاب کردند تا در مجموع ۷ هایجک جذاب در بازار تابستانه به‌ثبت برسد.

محمدرضا اخباری

دروازه‌بان شماره یک فصل گذشته تراکتور تبریز بعد از آنکه جدایی غیرمنتظره‌ای از جمع شاگردان پاکو خمس داشت، مورد توجه تیم‌های استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان قرار گرفت و در شرایطی‌که جواد نکونام به‌شدت پیگیر جذب اخباری بود، اما در نهایت گل‌گهری‌ها توانستند این دروازه‌بان باتجربه را به خدمت گیرند تا یکی از هایجک‌های جذاب بازار تابستانه، با حضور اخباری در گل‌گهر به‌ثبت برسد.

محمدرضا خالدآبادی

خالدآبادی با توجه به شرایط سنی‌اش، چهره ویژه بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود و تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور خواهان جذب او بودند. دروازه‌بان شماره یک تیم امید ایران در شرایطی‌که بین دو تیم پرطرفدار پایتخت رقابت شدیدی برای جذب او وجود داشت، در نهایت پیوستن به جمع شاگردان جواد نکونام را پذیرفت تا با پذیرش چالشی جذاب راهی استقلال شود و یکی دیگر از هایجک‌های بازار تابستانه هم به نام یک دروازه‌بان به‌ثبت برسد.

سامان فلاح

کاپیتان فصل گذشته پیکان که توانست عنوان جوان‌ترین کاپیتان لیگ برتر را از آن خود کند، چهره ویژه بازار تابستانه بود و از استقلال و پرسپولیس تا سپاهان و تراکتور و گل‌گهر خواهان جذب او بودند. بعد از گذراندن یک ماه پرخبر، سرانجام فلاح در شرایطی به تیم گل‌گهر سیرجان پیوست که مدیران این باشگاه سیرجانی موفق شدند هزینه رضایت‌نامه او را پرداخت کنند تا انتقال سامان فلاح به گل‌گهر یکی از پرسروصداترین نقل‌وانتقال‌ها در بازار تابستانه باشد.

عارف آقاسی

مدافع باتجربه فصل گذشته فولاد خوزستان بعد از آنکه جدایی‌اش از جمع شاگردان علیرضا منصوریان قطعی شد، با توجه به سابقه همکاری‌اش با جواد نکونام، در آستانه پیوستن به استقلال بود اما مشکلات آبی‌ها باعث شد تا آقاسی تغییر مسیر بدهد و او به پیشنهاد وسوسه‌انگیز سرخ‌پوشان تبریزی پاسخ مثبت داد تا مدافع محبوبِ نکونام فصل جدید در تیم تراکتور تبریز کارش را پیش ببرد.

رضا شکاری

ستاره لیگ بیست‌ودوم که در نقش وینگر و مهاجم هدف در ترکیب گل‌گهر سیرجان عملکرد چشمگیری از خود داشت، چهره ویژه بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود. عملکرد درخشان شکاری در فصل گذشته باعث شد تا همه مدعیان به دنبال جذب او باشند و در شرایطی‌که سرخابی‌های پایتخت نتوانستند بند فسخ او را فعال کنند، مسئولان باشگاه سپاهان گوی سبقت را ربودند و موفق به جذب این ستاره شدند تا شکاری در فصل جدید در جمع شاگردان ژوزه مورایس حضور داشته باشد.

امیرحسین حسین‌زاده

حسین‌زاده که با استقلال سابقه قهرمانی در لیگ برتر دارد، فصل گذشته روزهای خوبی را در شارلروای بلژیک پشت سر نگذاشت و همین مسئله باعث شد تا او تصمیم به بازگشت دوباره به ایران بگیرد. رضایت‌نامه ۸۰۰ هزار یورویی سد راه بازگشت امیرحسین حسین‌زاده به استقلال شد و آبی‌ها به‌واسطه مشکلات مالی موفق به پرداخت این مبلغ نشدند تا تراکتوری‌ها دست به جیب شده و با هایجک گزینه استقلال، از حضور حسین‌زاده در ترکیب تیم‌شان در فصل جدید بهره ببرند.

رضا اسدی

اسدی ستاره غیرمنتظره لیگ بیست‌ودوم بود و با تغییر پست خود توانست تا روز پایانی خود را در قامت مدعی آقای گلی نشان بدهد. عملکرد درخشان رضا اسدی در خط حمله تراکتور باعث شد تا استقلال و پرسپولیس در کنار سپاهان خواهان جذب او شوند. در شرایطی‌که یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام تمایل زیادی به همکاری با اسدی داشتند اما در نهایت، بازهم سپاهان توانست برنده این رقابت نقل‌وانتقالاتی شود و در سرنوشتی مشابه سرنوشت جذب رضا شکاری، رضا اسدی هم طلایی‌پوش شد تا نیمی از هایجک‌های بازار تابستانه به نام تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز به‌ثبت رسیده باشد.

منبع:فوتبال ۳۶۰

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    بشری ترین بازیکن نقل وانتقالات نیز کسی نیست جز علی بیرانوند باوجود تعصب لر بودنش وادعای صداقت لریش وتوئیت استقلالی بودنش با نقشه قبلی وقول رفتن به استقلال چند هفته مدیران تیم را معطل خودش کرد تا ازاین طریق استقلال از نقل وانتقالات عقب بیفتد بیرانوند خداهست والله مکرالماکرین خداجواب خودت وتیمت بده این آدم هم بی شرفترین بازیکن نقل وانتقالات میباشد بدون شک

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد