آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال امروز ۹ مرداد ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال امروز ۹ مرداد ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال امروز ۹ مرداد ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

فصل گذشته در چنین روزهایی ریکاردو ساپینتو از امیر ارسلان مطهری خواست اردوی تیم استقلال را ترک کند اما جواد نکونام اعتقاد خاصی به این مهاجم دارد.

امیر ارسلان مطهری با وجود قرار گرفتن در لیست فروش استقلال اردوی این تیم را ترک نکرد و در نهایت کادرفنی مجبور به پذیرش دوباره او شد. در هفته‌های ابتدایی ریکاردو ساپینتو از امیر ارسلان بازی نگرفت اما از دست دادن موقعیت‌های گل توسط سجاد شهباززاده و مصدومیت پیمان بابایی، مطهری به طور خودجوش چشم و چراغ ریکاردو ساپینتو شد و گل قهرمانی تیم در سوپر جام را در کرمان زد.

جواد نکونام با توجه به شناختی که از امیر ارسلان دارد از قراردادن این بازیکن در لیست فروش آبی‌ها خودداری کرد. در عوض از آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده خواست اردوی تیم را ترک کنند. البته خبرهای رسیده حاکی از آن است یک مهاجم خارجی جدید به ترکیب تیم اضافه می‌شود تا استقلال با دو مهاجم به جنگ قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی برود.

استقلال البته پیش از جذب مهاجم خارجی، آریا برزگر را به ترکیب اضافه کرد و این طور می‌شود گفت که این تیم با ۳ مهاجم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌شود.

استقلال در تلاش برای جذب بازیکن خارجی

مدیران باشگاه استقلال طبق نظر جواد نکونام در تلاش برای تقویت تیم با جذب چند بازیکن خارجی هستند که در این زمینه اقدامات جدی نیز صورت گرفته است.

پیش از این با درخواست سرمربی آبی‌ها، مدیران باشگاه به بررسی ۴ گزینه خارجی پرداختند که به نظر می‌رسد در نهایت روی ۲ گزینه به جمع بندی نهایی رسیدند.

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد روبرتو تورس هافبک پیشین تیم فولاد که سابقه بازی در لالیگا با تیم اوساسونا را نیز دارد، گزینه‌ای جدی برای تقویت خط هافبک استقلال است. به همین خاطر مدیران استقلال مذاکراتی را با این بازیکن پشت سر گذاشته‌اند و توافقاتی نیز حاصل شده اما گفته می‌شود اختلاف نظر ۵۰ هزار دلاری باعث شده که این توافق قطعی نشود و به این ترتیب هنوز زمان حضور این بازیکن با تجربه در تهران مشخص نیست.

علاوه بر این گفته می‌شود یک مهاجم اسپانیایی نیز مدنظر باشگاه استقلال است که مانند تورس، مذاکراتی با او صورت گرفته است اما در این مورد هم بحث بر سر مسائل مالی ادامه دارد و باید دید تا شروع بازی اول استقلال در فصل بیست و سوم لیگ برتر چه اتفاقی خواهد افتاد.

استقلال با مدافع خارجی صحبت کرد/ جواد نکونام برای جذب این بازیکن اوکی داد!

جواد نکونام یک مدافع ازبک را که از نظر فنی واجد شرایط بازی دراستقلال است را مورد تأیید قرارداده است

دوستونبک تورسونوف در ترانسفرمارکت ۷۰۰ هزار یورو قیمت خورده است و مشخص نیست اگر باشگاه استقلال با این مدافع ازبک به توافق برسد چه میزان دستمزد به وی خواهد داد.

با توجه به اینکه باشگاه استقلال بدهی‌های خارجی بسیاری دارد و نزدیک به ۲ میلیون یورو بدهی خارجی روی دست مدیریت باقی مانده، جذب یک بازیکن خارجی جدید شاید ریسک بزرگی برای این باشگاه باشد. البته استقلال ناچار است بازیکن جدید به خدمت بگیرد، چون درخط دفاع یک بازیکن دیگر نیاز دارد.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد