انتخاب و تغییر رییس هیات مدیره و مدیرعامل سرخابی‌ها بر عهده چه کسی است؟

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره انتخاب و تغییر رییس هیات مدیره و مدیرعامل سرخابی‌ها پرداخته شده است.

انتخاب و تغییر رییس هیات مدیره و مدیرعامل سرخابی‌ها بر عهده چه کسی است؟

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره انتخاب و تغییر رییس هیات مدیره و مدیرعامل سرخابی‌ها پرداخته شده است.

سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی درمورد روند انتخاب یا تغییر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

حسین امیررحیمی با اشاره به روند انتخاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیح داد: طبق آخرین توافق، قرار شد دو نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه‌ها توسط وزیر ورزش و سه عضو نیز توسط سازمان خصوصی سازی انتخاب شود. همچنین قرار شد مدیرعامل یا رییس هیات مدیره نیز توسط وزارت ورزش و جوانان انتخاب شود.

وی ادامه داد: بر این اساس سازمان خصوصی سازی دو نفر عضو را انتخاب کرد اما برای انتخاب هیات مدیره یا مدیرعامل ورود نمی‌کند. البته بعد از انتقال مالکیت تیم استقلال به وزارت اقتصاد و باقی ماندن پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان ممکن است روند مذکور تغییر کند و در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته شود. یعنی سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد و دارایی نفرات استقلال و وزارت ورزش و جوانان نفرات پرسپولیس را تعیین کنند.

سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه طبق قانون تجارت اعضای هیات مدیره باید رییس هیات مدیره را تعیین کنند، اظهار کرد: با این حال فعلا این موضوع در اختیار وزارت ورزش و جوانان است.

امیررحیمی همچنین به این سوال که آیا سازمان خصوصی‌سازی به موضوع قراردادهای بازیکنان ورود می‌کند یا خیر، پاسخ داد: در این مورد کمیته نظارتی وجود دارد اما سازمان خصوصی سازی به صورت فرد به فرد بررسی نمی‌کند؛ زیرا نه توانمندی آن را دارد و نه این موضوع جزو سیاست‌های سازمان است. سازمان خصوصی سازی فقط یک گزارش کلی از وضعیت هزینه‌ها و درآمدهای باشگاه‌ها دریافت می‌کند.

منبع: ایسنا

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد