این ۱۶ استان منتظر تشدید بارش‌ها باشند

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد و تشدید بارش‌ها در نقاط مختلف کشور خبر داد.

این ۱۶ استان منتظر تشدید بارش‌ها باشند
صفحه اقتصاد -

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۲۵ شهریور) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و مناطقی از استان‌های اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و ارتفاعات هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بارش در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، مازندران و گلستان شدت دارد. 

او ادامه داد: دوشنبه (۲۶ شهریور) در مناطقی از شرق گیلان، مازندران، گلستان خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. همچنین دوشنبه در ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر و احتمال رگبارو رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: سه‌شنبه (۲۶ شهریور) این شرایط در شمال استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،اردبیل، گیلان و غرب مازندران ادامه خواهد داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: چهارشنبه و پنجشنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور) در مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و نیمه غربی سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: امروز و فردا در نیمه شرقی و مناطقی از مرکز کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز دریای خزر و طی امروز و فردا دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج خواهند بود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۶ شهریور) قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد و کاهش ابر با کمترین و بیشترین دمای ۲۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۷ شهریور) کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش باد و افزایش ابر با حداقل و حداکثر دمای ۲۲ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۳ و ۴۲ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین و گرم ‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

پیشنهاد سردبیر

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد