رضوان حکیم‌ زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش کیست؟

در این خبر به معرفی رضوان حکیم‌ زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش پرداخته شده است.

رضوان حکیم‌ زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش کیست؟
صفحه اقتصاد -

حکم علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش، رضوان حکیم‌ زاده معاون آموزش ابتدایی این وزارتخانه شد. 

وزیر آموزش و پرورش در حکمی «رضوان حکیم‌زاده» را به سمت معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش منصوب کرد.

سوابق رضوان حکیم زاده

 در رزومه رضوان حکیم زاده مسؤلیت معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، عضو حقیقی هیات امنای سازمان پژوهش وبرنامه ریزی آموزشی، مدیرکل برنامه بودجه و تحول سازمانی دانشگاه تهران، عضو کارگروه صلاحیت‌های عمومی هیأت علمی دانشگاه تهران با حکم شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون تحصیلات تکمیلی و آموزشی کمیسیون علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، مدیر گروه روش‌ها و برنامه‌های درسی و آموزشی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران ، عضو هیأت علمی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه تهران و معلمی دوره ابتدایی و راهنمایی و ... به چشم می‌خورد.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات حمید طریفی حسینی تقدیر شد.

رضوان حکیم زاده کیست؟

رضوان حکیم زاده در سال ۱۳۴۹ در خانواده‌ای مذهبی و فرهنگی که وضع اقتصادی متوسطی داشت، در ابیانه نطنز به دنیا آمد. اکثر سال‌های دبستان و راهنمایی و اول دبیرستان را همان جا و سال آخر دبیرستان رادر قم گذراند. در سال ۱۳۶۷ دیپلم تجربی را اخذ کرد و در سال ۱۳۶۸ در دانشگاه الزهرا در رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی پذیرفته شد.  

تحصیلات

رضوان حکیم زاده در سال ۱۳۷۳ بلافاصله بعد از اتمام دوره لیسانس در رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه علامه قبول و موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد برنامه درسی می‌شود. دوران بین کارشناسی ارشد و دکترا، حدود سه سال را به دلیل همراهی با خانواده در مأموریت خارج از کشور حضور داشت. سپس در سال ۱۳۸۵ دکترای تخصصی خود را از دانشگاه خوارزمی در رشته برنامه ریزی درسی کسب کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد