آیا ادارات فردا پنجشنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ / تعطیلی ادارات فردا ۸ شهریور ۱۴۰۳

در این خبر به تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

آیا ادارات فردا پنجشنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ / تعطیلی ادارات فردا ۸ شهریور ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

در این پست به جزئیات ساعت کاری ادارات پرداخته شده است. 

براساس خبرها و با توجه به گرمای هوا در چند وقت اخیر که ادارات را به تعطیلی کشاند آیا پنجشنبه ۸ شهریور ماه ادارات تهران، اصفهان، ایلام، البرز، خوزستان، اهواز، خراسان رضوی، تبریز، تعطیل هستند؟

با توجه به ادامه دار بودن گرمای هوا ساعت کاری ادارات تهران، مرکزی، اصفهان و... پنج شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ احتمالا تعطیل یا کمتر می شود.

تعطیلی ادارات مرکزی فردا پنج شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳

استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ادارات این استان فردا (پنجشنبه) هشتم شهریورماه جاری به علت تداوم گرما و صرفه جویی در مصرف تعطیل شد.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و شرایط اضطرار و برای حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) فردا (پنجشنبه ) تعطیل هستند.

در ادامه اطلاعیه آمده است: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های مذکور فردا ( پنجشنبه) با نظر شورای هماهنگی ذیربط تعیین می‌شود و شعب منتخب استان مرکزی در روز پنجشنبه فعال است.

در این اطلاعیه گفته شده است: ️تعطیلی پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان با نظر مدیر مربوطه است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: فعالیت دانشگاه‌ها و موسسات عالی آموزش استان دولتی و غیردولتی با توجه به دایر بودن کلاس‌های درس در ترم تابستان و سایر موارد با حوزه‌های دانشجویی با تشخیص مدیر واحد است.

در این اطلاعیه گفته شده است: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را پیش‌بینی کنند و از عموم مشترکین برق انتظار است، همراهی لازم را به‌ منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • محمد ادین

    تقاضا دارم 13 شهریور را تعطیل بفرمایین باور کنین اکثر مردم مراسم داشته و مرخصی می‌گیرند. تعجب می‌کنم چرا برای تعطیلی این روزهای ماه عزیز مسعول آن مربوطه که فکر نمی‌کنم بویی از اماما شیعیان و دیدگاهی در این مورد آیت کابینه دولت ندارد این دست اون دست می‌کنند. برای یکروز تعطیلی هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. بنده مستقیم دست رهبر بزرگوارم را بوسیده ایکاش می‌توانستم این مو%وع را با ایشان در میان بزارم. هیات مذهبی از الان مشهد اومد. اینها جا و اسکان و تغذیه میخان. لطفن تعطیل کنین مسلمونها که بتوانیم از آنها به نحو. احسن پذیرایی کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد