وضعیت آب و هوا کرمان فردا پنجشنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۳/ کرمانی ها منتظر باشند

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمان فردا پنجشنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا کرمان فردا پنجشنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۳/ کرمانی ها منتظر باشند
صفحه اقتصاد -

اداره کل هواشناسی کرمان ضمن اعلام گرم ترین نقطه این استان در رودبارجنوب با ۴۹ درجه طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد که طی روزهای آتی احتمال طوفان شن و انتقال ریزگردها متاثر از بادهای ۱۲۰ روزه سیستان نیز وجود دارد.

به نقل از روابط عمومی این اداره کل،طی امروز(چهارشنبه) در ۲۴ ساعت گذشته سردترین ایستگاه استان نیز لاله‌زار در شهرستان بردسیر با دمای ۱۴ درجه بوده است.

بیشینه دمای شهر کرمان ۴۰ درجه سانتیگراد و کمینه دمای این شهر هم ۲۳ درجه اعلام شده است.

هواشناسی در تحلیل و اعلام پیش بینی هوا طی روزهای آینده برای استان کرمان اعلام کرد که طبق بررسی آخرین نقشه های پیش یابی، طی روزهای آینده تحت تاثیر وزش بادهای ۱۲۰ روزه سیستان، وزش باد در کویر مرکزی و انتقال ریزگردها به استان افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در شمال، شمال‌غرب و شرق دور از انتظار نخواهد بود.

براساس این گزارش، از بعد از ظهر جمعه بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد و بیشینه سرعت وزش باد در شمال غرب و شرق استان پیش بینی می شود، لذا افزایش غلظت غبار و اختلال تردد به‌ویژه در جاده های مواصلاتی جنوب شرق استان محتمل است.

همچنین طی پنج روز آینده ضمن افزایش ابر احتمال رگبار باران در برخی از مناطق شمال، مرکز و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.

این گزارش همچنین می گوید به لحاظ دمایی اوایل هفته آینده از شدت گرما کاسته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان