همدلی روابط‌عمومی ها در ایستگاه‌ مترو

جلسه مدیران روابط‌عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به مناسبت هفته ارتباطات با حضور سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران برگزار شد.

همدلی روابط‌عمومی ها در ایستگاه‌ مترو
صفحه اقتصاد -

حسن‌رضایی مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در ابتدای این جلسه که با حضور مدیران روابط‌عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های این معاونت برگزار شده بود، ضمن قدردانی از دکتر رضا محمد نژاد گفت: برگزاری این جلسه در شرکت بهره‌برداری مترو نشان از شناخت حوزه روابط‌عمومی و دغدغه‌مند بودن ایشان در این زمینه دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، وی با تأکید بر اینکه روابط‌عمومی یک عشق است افزود: حضور افراد باتجربه که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشتند گواه این حرف من است.

رضایی با بیان اینکه در جلسه گذشته مصوبات خوبی برای اطلاع‌رسانی هرچه بهتر فعالیت‌های حوزه حمل‌ونقل گرفته شد تصریح کرد: امیدوارم با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی شهردار محترم تهران به نام بهار حمل‌ونقل، بتوانیم فعالیت‌های انجام شده در این حوزه را به اطلاع شهروندان برسانیم و حق مطلب را ادا کنیم.

در ادامه سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز ضمن خیرمقدم، هفته روابط‌عمومی را به‌تمامی مدیران روابط‌عمومی حوزه حمل‌ونقل تبریک گفت.

وی افزود: روابط‌عمومی همانند پلی است که ارتباط ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها را با مخاطبان برقرار می‌کند. استحکام و مقاومت این پل در عملکرد آن بخش می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: هدف من از شرکت در این جلسه عرض خداقوت به‌تمامی همکاران و تأکید بر اهمیت و نقش روابط‌عمومی برای انعکاس هرچه بهتر دستاوردهای مجموعه حمل‌ونقل شهرداری تهران است.

وی با اشاره به اینکه تعامل هر سازمانی با ذی‌نفعان از دو جنبه برقرار می‌شود افزود: در این تعامل جدا از جنبه‌های فنی جنبه‌های تبینی و اطلاع‌رسانی توسط روابط‌عمومی انجام می‌شود. درواقع کار روابط‌عمومی همانند یک کار ساختمانی است که هر بخش آن توسط افراد مختلف و تخصص‌های متنوع انجام می‌شود؛ اما در مرحله آخر برای نشان‌دادن کار تمام شده، روابط‌عمومی باید همانند یک نقاش بهترین خروجی را برای ارائه به مخاطبان آماده کند.

وی تصریح کرد: روزانه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مترو استفاده می‌کنند. خدمات‌رسانی به این مسافران در ابعاد گسترده‌ای چون شهر زیر زمینی می‌تواند با چالش‌هایی همراه باشد؛ اما با شنیدن پیشنهادات شهروندان محترم و اطلاع‌رسانی سریع و دقیق توسط روابط‌عمومی می‌توان از بروز مشکل جلوگیری و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: اگرچه تجربه کار در روابط‌عمومی را ندارم؛ اما سعی کردم گوشه‌ای از زحمات این همکاران را درک کنم.

دکتر محمد نژاد در پایان ضمن آرزوی توفیق برای تمامی کارکنان روابط‌عمومی گفت: امیدوارم در این مسیر سخت و رسالت دشواری که برعهده دارید مثل گذشته موفق باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد