یک خبر ویژه وزیر آموزش و پرورش / این افراد معلم می‌شوند

وزیر آموزش‌وپرورش درباره جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان گفت: قانونی تصویب شده و در آستانه اجراست و آن جذب نخبگان و استعدادهای مختلف در دانشگاه فرهنگیان است، اگر می‌خواهیم نسل‌مان را درست تربیت کنیم باید بهترین بچه‌ها را معلم کنیم.

یک خبر ویژه وزیر آموزش و پرورش / این افراد معلم می‌شوند
صفحه اقتصاد -

رضامراد صحرایی در جمع قهرمانان جهانی والیبال دانش آموزی که در سالن وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند، با بیان اینکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش توسعه تربیت‌بدنی است گفت: مفتخرم در این دولت ۲۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است، ۵ دهکده جامع ورزشی احداث خواهد شد چراکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش تقویت تربیت بدنی است.

وی با بیان اینکه لذت خلق افتخار در دوره نوجوانی گوارای وجودتان افزود: این پیروزی تقدیم به همه معلمان شما باشد که در شکل‌گیری شخصیت شما تاثیرگذار بوده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رسیدگی ویژه به سلامت جسمی دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های پیوسته ما در آموزش و پرورش، است، ادامه داد: سلامت جسم و بدن برای یادگیری عمیق و برای نقش آفرینی دقیق مهم است. در نتیجه از وظایف ما این است که در ساحت زیستی و بدنی کمک کنیم.

صحرایی با بیان اینکه یکی از آرزوهای من این است که هر روز حداقل یک ساعت دانش‌آموزان در مدرسه ورزش کنند گفت: این مهم را حتما دنبال می‌کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش داشتن اعتماد به نفس تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران را یک فاکتور خیلی مهم برشمرد و افزود: شما در مقابل تیم‌های اروپایی بازی کردید، این‌قدر اعتماد به نفس داشتید و کار خودتان را کردید، ارزشش از کاپ و مدال بیشتر است.

وی خطاب به مسئولان ورزش کشور تاکید کرد: اگر می‌خواهید تیم قوی درست کنید به مدرسه‌ها بیایید. بهترین‌ها در مدرسه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • حسین

    یک قانون است وبرای همه کارمندان ۴سال است داره اجرا میشه بجز معلمان حتی اعتبار آنهم دانلود ولی داوود منظور ریس معلم ستیز برنامه بودجه نهاوندیان علی احمدی معاون آن در این سازمان که در زمان وزارت هم معلمان را از لحاظ معیشتی نابود کرد مانع آن شدند ومیشوند حتی اعتباری که برای پرداخت معوقات رتبه بندی ۱۴۰۰ دریافت کردند ۳سال است جای دیگه خرج کردند ودم از نفوذناپذیر میزنند وحق معلمان نمیدهند تورم ۳ سال قبل کجا خوانندگان نکنه میخواهند سودش بدهند آقای یزدی ممنون که دفاع کردیدید تذکر فایده ای نداره لطف کنید اقدام کنیید فشار برخورداران دو که برای جان ملت بخصوص معلمان بر سازمان هستند بردارید تا کشور ومعلمان روی خوش ببینند مگه وظیفه شما دفاع از حقوق مردم نیست تذکر بسه اقدام لازم است اینها میخواهند معلمان را رودروی دولت انقلابی بگذارند ندارند موفق هم میشوند پس دلسوزان انقلاب کجاست و که با علی احمدی و منظور که سالهاست بلای جان ملت ومعلمانند جمع کنند این دو روبروی قانون ایستادند وبا عدم اجرای قانون فوق العاده ویژه ۵۰درصد ی معلمان قانون شکنی مکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان