مدارس فارس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فارس شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فارس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فارس شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس فارس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فارس شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان فارس در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید.

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس فارس به علت بارش ها، فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود. 

در صورتی که دولت فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

بارندگی ها برای فارس خطر و خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه رحمت الهی همراه با بارندگی ها شامل حال شهروندان و روستاییان این استان شد گفت: بارندگی‌های اخیر در سطح استان به ویژه در شمال و شمال شرق خسارت جانی و مالی درپی نداشته است.

غلامرضا غلامی، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جریان این بارش ها، آبگرفتگی معابر در برخی شهرهای استان از جمله شیراز رخ داد اما خسارت به دنبال نداشت.

وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی فارس، تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه شهرستان بوانات با ۲۷ و هشت دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی اخیر به خود اختصاص داد و در شیراز هم ۲۲ و ۲ دهم میلی متر باران بارید.

او اظهار کرد: بر اساس این گزارش، پس از بوانات، صفا شهر با ۲۵ و ۹ دهم میلیمتر،‌ اقلید با ۲۴ میلیمتر، ‌شیراز با ۲۲ و ۲ دهم میلیمتر و رستم نیز با ۲۲ میلیمتر بیشترین بارش ها را داشتند.

غلامی گفت: همواره تلاش می شود که پیش از وقوع بارندگی ها، اطلاع رسانی کامل برای هشدارهای هواشناسی به گروه های مختلف هدف انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان