ماجرای جنجالی فوت دختر بازداشتی در ساختمان وزرا چه بود؟ واقعیت دارد؟

یک منبع آگاه اعلام کرد: یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، در بازداشتگاه فوت کرده است.

ماجرای جنجالی فوت دختر بازداشتی در ساختمان وزرا چه بود؟ واقعیت دارد؟
صفحه اقتصاد -

این فرد روز سه‌شنبه گفت: این فرد اواخر سال گذشته بدلیل ایجاد ناامنی و مزاحمت و اقدام به تخریب چندین خودرو تحت تعقیب پلیس بود و اوایل فروردین امسال دستگیر شد.

به گفته وی، متهم که با استفاده از سلاح سرد به ماموران هنگام دستگیری حمله کرد با شلیک گلوله به پا، متوقف و توسط پلیس دستگیر و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستانی منتقل گردید.

وی با بیان اینکه این فرد سپس برای انجام تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ منتقل شد، افزود: او در زمان استراحت در بازداشتگاه ساعت ۱۲ شب گذشته فوت کرد که تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده تا علت فوت مشخص شود.

خبر ساختگی فوت یک دختر در مقر پلیس، واقعیت چه بود؟

موج سواران در فضای مجازی ساعتی قبل در یک خبر جعلی اعلام کردند یک دختر به دلیل بی حجابی (همزمان با اجرای طرح حجاب و عفاف) توسط پلیس پایتخت بازداشت و سپس بدلایلی جانباخته است در حالیکه این خبر کذب است و صحت ندارد چون فرد فوت شده یک مرد قمه کش و اوباش بوده است.

در فضای مجازی امروز عکسی منتشر که در پی نوشت آن نوشته بودند: خیابان وزرا جایی که سر حجاب خانم‌ها را به ساختمان پلیس منتقل می‌کنند، یک خانم و آقای میانسال و یه پسر جوان گریه کنان و جیغ زنان می‌گفتند دخترمون سالم رفت داخل الان می‌گن، مرده. اینجا تو خیابان داشتن می‌زدند تو سر و صورت‌شان که بچه مون رو کشتند. # مهسا_ امینی در پایان این متن نیز نوشته شده که امروز اگه اسراییل نزنه، بدبخت می‌شیم.

این منبع آگاه که خواست نامی از او برده نشود گفت: چنین خبری از اساس دروغ است چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند چون این مکان به نگهداری ارازل و اوباش اختصاص دارد.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان