مدارس کردستان و سنندج فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سنندج دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس کردستان و سنندج فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس سنندج دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس کردستان و سنندج فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سنندج دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی مدارس استان کردستان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس کردستان فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا، یا تعطیلات احتمالی عید فطر و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس کردستان روز دوشنبه اعلام نشده است.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش‌ بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد با ورود موج بارشی از امروز آسمان استان ابری و بارانی می شود.

علی پناهی اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌ها از امروز یکشنبه تا روز جمعه به تناوب ۲ موج بارشی در استان فعالیت دارد که موجب ابری و مه آلود شدن هوا، وزش باد، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، گفت: موج اول بارندگی‌ها از ظهر یکشنبه تا بعدازظهر روز دوشنبه خواهد بود.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان اضافه کرد: از عصر دوشنبه تا ظهر سه‌شنبه از شدت ناپایداری‌ها به طور موقت کاسته می شود، اما پتانسیل شکل گیری گرد و خاک بر روی عراق و انتقال بخشی از آن به استان وجود دارد.

وی یادآور شد: موج دوم بارش از عصر سه شنبه تا روز جمعه است که به نسبت موج اول فراگیرتر بوده و دارای میزان بارندگی بیشتری است و اوج فعالیت آن در روز چهارشنبه خواهد بود، ضمن اینکه طی پنج روز آینده دما تغییرات محسوسی نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان