مدارس زنجان فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس زنجان چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس زنجان فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فرد زنجان چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس زنجان فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس زنجان چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس زنجان چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا یا تعطیلات نوروز و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر معلمان و دانش آموزان از فیوضات معنوی سومین شب از شب‌های احیا (شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان)، فردا چهارشنبه پانزدهم فروردین، فعالیت آموزشی مدارس ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

ساعت شروع به کار ادارات نیز، فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ساعت ۹ صبح خواهد بود.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی کامل مدارس فردا استان زنجان چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ اعلام نشده است. 

وضعیت هوا در روز ۱۵ فروردین در استان زنجان

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: طی شبانه روز گذشته شهرستان سلطانیه با دمای هوای یک درجه سانتیگراد زیرصفر به عنوان سردترین منطقه استان به ثبت رسید.

حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف است که این شرایط گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد:‌ شرایط پایدار جوی تا آخر هفته جاری در استان ادامه می یابد و فعلا بارندگی و سامانه بارشی فعالی برای استان پیش بینی نشده است.

سلطانی با بیان اینکه اواسط هفته آینده احتمال ورود سامانه بارشی به استان وجود دارد، اظهار داشت: به لحاظ دمایی طی روزهای آینده به خصوص اواخر هفته، دمای استان افزایش می یابد و هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می‌شود.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را پنج درجه سانتیگراد ذکر کرد و افزود:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان یک و ۱۹ درجه، ابهر صفر و ۱۷، خرمدره ۲ و ۱۷ درجه، آب‌بر ۹ و ۲۳ درجه، قیدار ۲ و ۱۶ درجه، سلطانیه منفی یک و ۱۷ درجه و ماهنشان ۶ و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد