ثبت نام مجدد استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۳

طی اطلاعیه ای از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مهلت مجددی برای ثبت نام استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۳ تعیین شد.

ثبت نام مجدد استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

ثبت نام مجدد استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۳

بخش اول : مهلت ثبت‌نام

با توجه به تغییرات و اضافات شغل‌محل‌ها در این الحاقیه، مهلت ثبت‌نام به صورت اینترنتی از روز جمعه ۱۰ فروردینماه ۱۴۰۳ تا پایان روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳خواهد بود. به متقاضیان تاکید میشود در مدت زمان فوق، نسبت به ثبتنام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

– زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام و اضافه شدن شغل‌محل‌های جدید و افزایش ظرفیت برخی شغل‌محل‌های قبلی، و همچنین تلاقی روز برگزاری آزمون با مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، کارت شرکت در آزمون، از روز ۱۵ خردادماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۳ در تهران و در صورت لزوم در مراکز استانها و شهرستانها حسب مورد، برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

– اعلام نتایج آزمون کتبی

زمان اعلام نتایج آزمون، اوایل تیرماه ۱۴۰۳خواهد بود.

بخش دوم : تذکرات مهم

۱- به استناد ماده (۲) بخشنامه مشترک سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور به شماره ۲۶۰۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ (دستورالعمل همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کارمعین (مشخص) با کارمندان پیمانی) حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کارمعین دستگاه‌های اجرایی بر اساس مقررات مورد عمل در خصوص کارمندان پیمانی، معادل (۱۰۰) درصد حقوق و مزایای این گروه از کارمندان تعیین می گردد.

بخش سوم : شغل‌محل‌ها

برای مشاهده ظرفیت شغل‌محل‌های اضافه شده فایل زیر را دانلود کنید:

ظرفیت شغل‌محل‌های اضافه شده

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان