مدارس قم فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس قم چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس قم فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس قم چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس قم فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس قم چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس قم چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا، مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی روز چهارشنبه نهم اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

با توجه به اطلاعیه ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، تمامی مدارس استان درتمامی مقاطع تحصیلی درتاریخ نهم اسفندماه بعلت بارش برف، برودت دما و یخبندان بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

تصمیم گیری در مورد دانشجویان بر عهده روسای دانشگاه‌ها گذاشته شده است.

ساعت کار ادارات نیز ۱۳ پایان می‌یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت ۱۲ ظهر سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند.

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش باران، برف و کاهش دما در این استان گفت: بارش باران و برف با ورود سامانه جدید در غروب امروز مجددا آغاز می شود.

مهران حیدری نبی  بیان کرد: بر اساس داده های ایستگاه های هواشناسی، سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شده و بارش های برف و باران ناشی از این سامانه تا صبح فردا ادامه دارد.

وی افزود: از غروب سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد استان می شود که برف و باران را به همراه دارد.

به گفته حیدری بنی نفوذ سامانه جدید از غروب سه شنبه که ناپایداری متناوب آن سبب بارش باران و برف و مه آلودگی می شود، تا اواخر روز چهارشنبه یا صبح پنجشنبه ادامه دارد و بارش برف این سامانه جدید نیز مانند بارش شب گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: وزش باد اگر همراه این سامانه باشد، از ۳۰ کیلومتر در ساعت فراتر نخواهد رفت.

مدیرکل هواشناسی قم گفت: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه کمینه دمای سه و چهار درجه سانتگیراد زیر صفر و بیشینه یک درجه سانتیگراد بالای صفر را پیش بینی می‌کنیم.

این مسئول تاکید کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، هفته سردی را پیش رو داریم.

وی در پایان تاکید کرد که با توجه به بارش باران و برف هم استانی‌ها باید مراقبت مسائلی چون لغزندگی معابر، کاهش دید افقی و مه آلودگی معابر و یخ زدگی لوله‌های آب باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد