مدارس تهران فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس تهران فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس تهران فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس تهران چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به تداوم برودت هوا از تعطیلی مدارس ابتدایی مناطق یک، دو، چهار و پنج تهران خبر داد و گفت: آموزش در مدارس ابتدایی این مناطق و کن سولقان، لواسان، رودبار قصران روز چهارشنبه نهم اسفند غیر حضوری و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، میرمحمد غراوی سه‌شنبه شب با اشاره به تداوم برودت هوا و لغزندگی معابر، تصمیم به تعطیلی برخی مدارس ابتدایی در شهر و استان تهران گرفته شد.

وی افزود: کلاس درس مقطع ابتدایی مدارس مناطق یک، دو، چهار و پنج تهران فردا تعطیل و آموزش به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

غراوی اظهار کرد: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی در کن سولقان، لواسان، رودبار قصران، پردیس، شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز فردا چهارشنبه به صورت غیرحضوری و در بستر «شاد» خواهد بود.

وی افزود: بنا بر این تصمیم در مناطق ذکر شده در شهر تهران و شهرستان‌های مذکور فعالیت کودکستان‌ها نیز تعطیل اعلام می‌شود.

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران کلیه مقاطع تحصیلی مدارس این شهرستان‌ها غیرحضوری شد.

آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اعلام کرد: به دلیل بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی و متوسطه اول و دوم، در نوبت صبح و بعد از ظهر پردیس، دماوند، رودهن و فیروزکوه غیرحضوری است.

بنا بر اعلام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، آموزش دانش‌آموزان در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، همچنین غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی در ۴ منطقه پایتخت و برخی شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: به دلیل تداوم برودت هوا، آموزش در مدارس ابتدایی مناطق یک، دو، چهار و پنج تهران فردا مجازی است.

به گفته وی  کلاس درس ابتدایی شهرستان‌های کن سولقان، لواسان، رودبار قصران نیز فردا غیرحضوری و در شاد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بنا بر این تصمیم در مناطق ذکر شده در شهر تهران و شهرستان‌های مذکور فعالیت کودکستان‌ها نیز تعطیل اعلام می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی سه روز آینده آسمان استان ابری گاهی نیمه ابری مه رقیق و با فعالیت متناوب سامانه بارشی تا پنجشنبه ۱۰ اسفند همراه است.

بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی ابری گاهی نیمه ابری همراه با مه رقیق و با فعالیت متناوب سامانه بارشی تا پنجشنبه، در بعضی ساعات بارش باران و برف پیش بینی می‌شود. همچنین گاهی وزش باد شدید موقتی با احتمال رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ در ارتفاعات همراه با محدودیت دید کولاک برف و احتمال ریزش بهمن مورد انتظار است.

با تقویت رطوبت سامانه بارشی از امروز شب ۸ اسفند تا بامداد پنجشنبه، امکان اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری وجود دارد.همچنین تا امروز کاهش محسوس دما و یخبندان سطح زمین و تا صبح جمعه ماندگاری توده هوای سرد در سطح استان پیش بینی می‌شود.

از عصر پنجشنبه ۱۰ اسفند به‌تدریج کاهش ابر و جمعه ۱۱ اسفند تا شنبه ۱۲ اسفند آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در نواحی پرتردد شهری افزایش نسبی آلاینده ها مورد انتظار است.

آسمان تهران امروز سه‌شنبه ابری در بعضی ساعت ها مه رقیق و بارش برف گاهی وزش باد با احتمال کولاک برف با حداقل دمای صفر درجه و حداکثر دمای ۳ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۹ اسفند) ابری در بعضی ساعت ها مه رقیق گاهی وزش باد و رگبار برف با احتمال کولاک برف با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد