مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اصفهان سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

 رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه مدارس شهر اصفهان با یک ساعت تاخیر بازگشایی می‌شود.

جلال سلمانی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یکساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: همچنین با توجه به تداوم یافتن بارش برف و یخبندان شدید، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نائین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم بارش برف،  برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه شنبه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

فرهاد براتی ۷ اسفند و دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار گیلان، آغاز به‌کار ادارات و نهادها به‌جز دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها در شهرستان‌های رشت و سیاهکل با دو ساعت تأخیر خواهد بود.

وی افزود: در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی‌های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه شنبه ۸ اسفند در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است، همچنین در شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه برای فردا تعطیل اعلام شده است.

فرماندار کاشان گفت:مدارس این شهرستان در همه مقاطع تحصیلی در روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری کاشان، محمدشریف زارعی، اظهار کرد: با توجه به افزایش بارش رحمت الهی و احتمال یخ زدگی و بروز مشکلات برای شهروندان، مدارس در  همه دوره های تحصیلی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: مهدهای کودک‌ها، مراکز پیش دبستانی و مراکز توانبخشی بهزیستی شهرستان کاشان در روز سه‌شنبه تعطیل است.

زارعی تصریح کرد: شهروندان تا حدامکان از رفت و آمد در مسیرهای کوهستانی و برف گیر خودداری کرده و در صورت لزوم حتما تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • آریا

    بابا من ۱ هفته مریضم دارن غیبت میزنن تعطیل کنید فولادشهر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد