مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس زاهدان دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس زاهدان دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان اعلام کرد: ️آموزش در مدارس شهرستان‌های فنوج، سرباز، قصرقند، خاش و دلگان امروز در ۲ نوبت صبح و عصر براثر تداوم بارندگی غیرحضوری اعلام شد.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی شبانه روز گذشته تاکنون مدارس شهرستان‌های خاش، دلگان و قصرقند در نوبت صبح امروز دوشنبه را به تعطیلی کشاند.

مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: براثر بارندگی های شدید برخی مسیرهای روستایی در شهرستان های دلگان و قصرقند بسته شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز از سیستان و بلوچستان خارج می شود افزود: هم اینک هیچ مسیر اصلی در این استان بسته نیست و مساله بحرانی ناشی از بارندگی تاکنون گزارش نشده است.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان از فعالیت سامانه بارشی به همراه وزش باد و کاهش موقتی دما در استان خبر داد.

علی ملاشاهی افزود: رخداد بارش باران، برخی نقاط رگبار و رعد و برق یا احتمال بارش تگرگ، تندبادهای لحظه‌ای و مه و کاهش موقتی و محسوس دما تا امروز پیش‌بینی می‌شود.

وی به مردم توصیه کرد از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت کنند همچنین دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و احتیاط در ترددهای دریایی و جاده ای را در نظر بگیرند.

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی شماره ۳۲ در استان، افزود: از ظهر امروز یکشنبه تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ اسفند)، در سطح استان رخداد بارش باران، برخی نقاط رگبار رعد برق و احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه‌ای و کاهش موقتی محسوس دما به ویژه در طول روز و شب برای نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: یکشنبه شب، در برخی نقاط نیمه شمالی استان شرایط برای ریزش برف فراهم است.

ملاشاهی توصیه کرد: ساکنان مناطق تحت تأثیر این سامانه، از فعالیت‌های کوهنوردی به ویژه صعود به قله تفتان پرهیز کرده و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: در این مدت، از محصولات کشاورزی محافظت کرده و از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای دریایی احتیاط کنند و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر بگیرند.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان از آماده باش واحدهای عملیاتی فرودگاه‌های استان برای مواجهه با فعالیت سامانه بارشی جدید خبر داد.

مهدی خسروی بنجار صبح امروز یک‌شنبه در جلسه کمیته بحران در فرودگاه بین المللی زاهدان که با حضور اعضا برگزار شد، از آمادگی فرودگاه‌های استان در مواقع بحران‌های احتمالی سامانه بارشی جدید خبر داد و گفت: با توجه به هشدار هواشناسی، از ظهر یکشنبه تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ اسفند)،در سطح استان رخداد بارش باران، برخی نقاط رگبار رعد برق و احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه‌ای و کاهش موقتی محسوس دما به ویژه در طول روز و شب برای نیمه شمالی استان را خواهیم داشت براین اساس این جلسه با هدف پیشگیری و آمادگی کلیه واحدهای عملیاتی فرودگاه‌ها، برگزار شده است.

وی تاکید کرد: همه واحدهای عملیاتی اعم از اداره تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی، آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما، مراقبت پرواز، ارتباطات و ناوبری هوایی، مخابرات هوانوردی، ایمنی، عمران و توسعه در فرودگاه‌های استان از آمادگی کامل برخوردارند و کلیه ماشین آلات و کارکنان به حالت آماده باش درآمدند و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است در این جلسه اعضا نیز به ارائه گزارشات، درخواست‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • سلام مدارس زاهدان رو تعطیل کنید واقعا هواسرده بچه هامون سرما میخورن

    تعطیل کنید زاهدان رو

  • حسین

    ستاد بحران سیستان و بلوچستانو عشقه.
    منتظر هستن ببینن فردا صبح دانش آموزا برن سرکلاس بعد دیدن هوا سرده تعطیل کنن

  • ی مادر

    توروخدا فردا را تعطیل کنید هواخیلی سرده و بارون میاد بچه‌ها مریض میشن...

  • ناشناس

    مدارس تعطیل شوند بهتراست دانش آموزان خودشون سرما خوردن بدتر میشن

  • ناشناس

    مدارس تعطیلشود

  • حسین

    معلوم نیست چی به چیه وبطوردقیق هیچی معلوم نمیشه چی نوسته

  • گمنام

    شما چه تعطیل کنید چه نکنید منه دانش اموز ببینم هوا سرده نمیرم برا چی برم‌خودمو مریض کنم وقتی میدونم بدنم ضعیفه فک کنم اصن از خونتون سرتونو بیرون نمیکنید ابرهای سرخ و‌ تیره رو‌نمی بینید متاسفم براتون فقط

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد