ورود مستقیم به سامانه سجداد دانشگاه فرهنگیان hadaf.cfu.ac.ir | سجداد دانشگاه فرهنگیان

سامانه سجداد فرهنگیان یکی از سامانه های مجازی و غیر حضوری زیر مجموعه سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان است که امکانات مختلفی را به دانشجویان ارائه می دهد.

ورود مستقیم به سامانه سجداد دانشگاه فرهنگیان hadaf.cfu.ac.ir | سجداد دانشگاه فرهنگیان
صفحه اقتصاد -

سامانه سجداد فرهنگیان به آدرس اینترنتی hadaf.cfu.ac.ir /sajdadیکی از سامانه های مجازی و غیر حضوری زیر مجموعه سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان است.

این سامانه هوشمند امکانات مختلفی را به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ارائه می دهد. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می توانند با درج کد ملی و شماره دانشجویی خود از خدمات این سامانه استفاده نمایند.

در چند سال اخیر روند غیر حضوری شدن دانشگاه ها افزایش زیادی داشته است. از این رو بیشتر دانشگاه های دولتی، آزاد، فرهنگیان و… سامانه های مختلفی را برای ارائه خدمات به دانشجویان راه اندازی کرده اند. دانشگاه فرهنگیان با راه اندازی سامانه های مختلف امکانات و خدمات زیادی را در اختیار دانشجویان قرار داده است.

سامانه سجداد فرهنگیان یکی از سامانه های مجازی و غیر حضوری زیر مجموعه سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان است. این سامانه هوشمند امکانات مختلفی را به دانشجویان خود ارائه می دهد. در اندیشه معاصر، به معرفی سامانه سجداد فرهنگیان و امکانات آن و همچنین نحوه ورود به آن ارائه شده است.

معرفی سامانه سجداد فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان در نظر دارد با به وجود آوردن شرایط مناسب، خدمات زیادی را به شکل الکترونیکی و غیرحضوری به اساتید و دانشجویان ارائه دهد. سامانه سجداد فرهنگیان از جمله سامانه های هوشمند دانشگاه فرهنگیان است که به منظور ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان طراحی و راه اندازی شده است.

به منظور ورود به سامانه سجداد فرهنگیان و استفاده از ویژیگی ها و امکانات آن آدرس اینترنتی hadaf.cfu.ac.ir/sajdad را در مرورگر رایانه خود وارد نمایید.

این سامانه هوشمند امکانات مختلفی را به دانشجویان ارائه می دهد. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می توانند با درج کد ملی و شماره دانشجویی خود از خدمات این سامانه استفاده نمایند. تمامی خدمات ارائه شده در این سامانه با نظارت مرکز فناوری و اطلاعات انجام شده است.

همچنین این دانشگاه در نظر دارد تا امکانات بیشتری را به این سامانه اضافه نماید.

ورود مستقیم به سامانه سجداد دانشگاه فرهنگیان hadaf.cfu.ac.ir

سامانه سجداد فرهنگیان به آدرس اینترنتی adaf.cfu.ac.ir/sajdad یکی از سامانه های زیر مجموعه سایت سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان است که به منظور یکپارچه سازی درآمد های اختصاصی دانشگاه فرهنگیان و ارائه خدمات به دانشجویان و اساتید راه اندازی شده است.

سامانه سجداد فرهنگیان

ورود مستقیم به سامانه سجداد دانشگاه فرهنگیان hadaf.cfu.ac.ir

در سایت سامانه هدف سامانه های دیگری مانند سامانه اسکان برای امور خوابگاه دانشجویان نیز وجود دارد. سامانه سجداد فرهنگیان یکی از سامانه های تحت پوشش مدیریت مالی در دانشگاه فرهنگیان است. مهمترین ویژگی این سامانه پیگیری و نظارت بر وجوه درآمدی کلیه واحدهای پژوهشی و آموزشی دانشگاه و وصول سایر درآمد های و بازتاب آن به دانشگاه است.

سامانه فرهنگیان دارای دو بخش پرداخت مستقیم ( از طریق ورود به سامانه ) و غیر مستقیم ( از طریق پرداخت آنلاین کاربر مهمان ) است. دانشجویانی که مایلند تا از امکانات و ویژگی های سامانه سجداد فرهنگیان یا سامانه هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان به آدرس الکترونیکی hadaf.cfu.ac.ir استفاده کنند، ابتدا باید در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام نمایند.

سپس پس از دریافت نام کاربری (شماره دانشجویی) و رمز ورود به سامانه سجداد وارد شده و از امکانات آن استفاده نمایند. به منظور استفاده از امکانات و ویژگی های سامانه سجداد فرهنگیان ابتدا آدرس اینترنتی سامانه هدف hadaf.cfu.ac.ir را در مرورگر خود وارد نمایید.

در این صفحه قسمت های مختلفی مانند سامانه های سجداد، اسکان دانشگاه، آزمون جامع اصلح و فعالیت های فرهنگی در دسترس است. در بین گزینه ها سامانه سجداد را انتخاب نمایید.

سایت هدف دانشگاه فرهنگیان hadaf.cfu.ac.ir

سایت هدف دانشگاه فرهنگیان hadaf.cfu.ac.ir امکانات مختلفی را به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ارائه می دهد که همگی زیر نظر مرکز فناوری اطلاعات راه اندازی شده اند. همچنین، دانشگاه فرهنگیان سعی دارد که در آینده با نظارت مرکز فناوری اطلاعات بر امکانات مختلف این سامانه بیفزاید تا بستری مناسب و یکپارچه برای ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیکی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فراهم کند.

چهار بخش سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان شامل فعالیت های فرهنگی، سجداد، اسکان دانشگاه و آزمون جامع فرهنگیان می باشد که دانشجویان می توانند از طریق ورود به سایت هدف دانشگاه فرهنگیان به هر یک از این زیرسامانه ها وارد شوند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد