همسر آمنه السادات ذبیح پور مجری جنجالی سیما کیست؟

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا ازدواج آمنه السادات ذبیح پور خبرنگار صدا و سیما حقیقت دارد؟ پرداخته شده است.

 همسر آمنه السادات ذبیح پور مجری جنجالی سیما کیست؟
صفحه اقتصاد -

آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار معروف و جنجالی صدا و سیما در عید غدیرخم در سن ۳۹ سالگی ازدواج کرد و همسرش نیز خبرنگار می باشد.

نزدیک به ۲ ماه پیش حلقه‌ی آمنه سادات ذبیح پور، خبرنگار جنجالی صدا و سیما، در گزارشی توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد و شایعاتی درباره‌ی ازدواج او بر سر زبان ها افتاد. حالا برادر او با انتشار یک استوری و تگ کردن اسم خواهرش خبر از ازدواج او را تایید کرد.

 

ازدواج آمنه سادات ذبیح پور

برادر آمنه سادات ذبیح پور در عکسی از خود و سید حسین آقامیری، برادر سید حسن آقامیری روحانی پرحاشیه و فعال در فضای مجازی با تگ کردن حساب کاربری آمنه سادات ذبیح پور نوشت: «مراسم عقد خواهرم»

 

او در قسمت دیگری در این استوری نوشت: «آقا سید حسین آقامیری مهمان منزل ما در شب عید غدیر»

ازدواج آمنه سادات ذبیح پور

سیدحسین آقامیری چند سال پیش در نامه ای مخالفت خود را با مواضع برادرش حسن آقامیری که به خاطر سخنرانی های جنجالی اش و انتقادهای تندش درخصوص مسائل سیاسی، فرهنگی و مذهبی، خلع لباس شد، اعلام کرده بود. سید حسین آقامیری در واکنش به رفتارهای برادرش سید حسن آقامیری در سال ۱۳۹ نوشت: «به جهت وظیفه و مسئولیت، نکاتی را در مورد برادرم عرض می کنم. البته دوستان و عزیزانی که در این سالها با حقیر ارتباط دارند کاملا به نظر بنده واقفند و  به صراحت عرض می کنم که حقیر از جهت مبانی فکری و برآیند عملی، با ایشان اختلاف نظر مبنایی دارم و تفکر اگر از یک مبدا و مبنای روشن نباشد جز به هم بافتن حق و باطل، ماهیتی برای توجیه مسیر غلط ندارد».

ازدواج آمنه سادات ذبیح پور

ذبیح پور که در دولت قبل، گزارش‌ های حوزه امنیت و افشاگرانه را منتشر می‌ کرد، در دولت جدید خبرنگار دولت شده و گزارش‌ هایی از حیاط پاستور و برنامه‌ های سید ابراهیم رئیسی تهیه می‌ کند.

گرچه شهرت ذبیح پور به گزارش های حوزه امنیتش بازمی گردد، اما او فعالیت پرحاشیه ای هم در توییتر دارد و بارها، به ویژه از زمان ماجراهای سال گذشته ی کشور با توییت های خود خبرساز شده است.

بیوگرافی آمنه سادات ذبیح پور

آمنه سادات ذبیح پور متولد سال ۱۳۶۳ در تهران است.

در سال ۸۲، زمانی که ۱۹ سال داشت وارد باشگاه خبرنگاران جوان شد. نام وی با پیوستن به اخبار ۲۰:۳۰ و تهیه ی گزارشات سیاسی بحث برانگیز برای این بخش خبری به بر سر زبان ها افتاد. او در اسفند ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست سردبیری گروه رسانه‌ های فارسی‌ زبان بیگانه صدا و سیما منصوب شد.

ازدواج آمنه سادات ذبیح پور

در سال ۹۲، در پایان دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، طی مراسمی از خبرنگاران حوزه دولت تقدیر به عمل آمد که در آن از ذبیح پور نیز به عنوان برترین و رکوردارترین خبرنگار دوره ی ۸ ساله ی دولت های نهم و دهم تجلیل شد.

در سال ۹۸ یک زندانی سیاسی ذبیح پور را به بازجویی و اخذ اعتراف اجباری از وی متهم کرد.

سپیده قلیان که در جریان اعتراضات سال ۹۷ کارگران هفت تپه بازداشت و در مستندی به نام «طراحی سوخته» اعترافاتش در بخش خبری ۲۰:۳۰ پخش شده بود، بعد از آزادی موقت در توییتی اینگونه مدعی شد: «در مراحل تولید مستند “طراحی سوخته”، شخص خانم آمنه سادات ذبیح‌پور، در اتاق بازجویی حضور داشت تا پس از ساعت‌ها شکنجهٔ جسمی و روحی، متنی را که از قبل آماده کرده بود، برای خواندن در مقابل دوربین، در اختیار ما بگذارد.»

ازدواج آمنه سادات ذبیح پور

ذبیح پور در پاسخ به ادعای قلیان، ضمن تکذیب دیدار رو در رو با وی تأکید کرد که تنها بازجوی قلیان را در تهران دیده بود.

آبان ماه ۱۴۰۱ وزارت خزانه‌ داری ایالات متحده چند تن از چهره های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله آمنه سادات ذبیح پور را به اتهام پخش اعتراف اجباری از بازداشت‌ شدگان تحریم کرد. وی ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱ نیز به اتهام نقض حقوق بشر از سوی اتحادیه اروپا تحریم شد.

بیوگرافی

آمنه سادات ذبیح‌پور خبرنگار متولد ۱۳۶۳ در تهران می باشد ، وی به دلیل تهیه گزارش های سیاسی و جنجالی بر علیه ضد انقلاب و شبکه های سعودی و صهیونیستی به شهرت رسیده است. و یا سپیده قلیان نیز دادگاه کشی دارند.

آمنه سدات ذبیح پور زمانی که ۱۹ ساله بود وارد باشگاه خبرنگاران جوان شد و از سال ۱۳۹۲ توانست به عنوان مجری خبری فعالیت کند . در سال ۱۳۹۳ خبرنگار پخش اخبار و سه سال بعد به طور رسمی به صدا و سیما پیوست .

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان