صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمز ارز ایرانی IRRDC + مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره رمز ارز ایرانی IRRDC و مزایای این رمزارز پرداخته شده است. با ما همراه باشید.

همه چیز درباره رمز ارز ایرانی IRRDC + مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره رمز ارز ایرانی IRRDC و مزایای این رمزارز پرداخته شده است. با ما همراه باشید.
رمز ارز ایرانی IRRDC مبتنی بر صرافی‌های غیر متمرکز است و در بستر بلاکچین وارد دنیای ارزهای دیجیتالی شد. معامله‌گران با سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتالی IRRDC از خدمات معامله‌گری حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند، می‌توانند این ارز را در صرافی‌های غیر متمرکز آنلاین خرید و فروش کنند، با استفاده از آن امکان معامله در بازارهای پولی بین‌المللی را دارند و از سرویس Crypto Signal Profrssional یا تولید سیگنال معمولی بهره‌مند می‌شوند.

این رمز ارز محدودیتی برای میزان تولید و عرضه ندارد و با پشتوانه ریال توسط بانک مرکزی به میزان دلخواه صدار می‌شود. استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتالی امکان استخراج رمز ارز ملی IRRDC را ندارند و این ارز در شبکه زیر ساخت بلاکچین خصوصی وارد دنیای کریپتو کارنسی شده است. با خرید IRRDC ارزی از کشور خارج نخواهد شد چرا که فروش آن بر مبنای ریال است.

چنانچه رمز ارز IRRDC را خریداری کنید، می‌توانید در تالار معاملات غیر متمرکز Cryptoex حساب کاربری ایجاد کنید و در بازار بین‌مللی ارزهای دیجیتالی، این رمز ارز را با هر ارز دیگری که خواستید مبادله نمایید. سرمایه‌گذاران و تریدرها با معامله در رمز ارز ایرانی IRRDC از Magic Trader Bot نیز بهره‌مند می‌شوند، این عبارت برای سرویس بات معماله‌گر هوشمند به کار می‌رود.

با خرید ارز IRRDC می توانید از طریق ایجاد حساب کاربری در تالار معاملات غیرمتمرکز Cryptoex وارد بازارهای بین المللی ارزدیجیتال شده و رمزارز IRRDC را با هر ارز دیجیتال دیگر مبادله کنید. حتی اگر هر نوع ارزدیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم یا انواع توکن را دارید در صرافی غیرمتمرکز یا همان تالار معاملات Cryptoex می توانید با کمترین هزینه و به صورت مستقیم IRRDC بخرید. سپس موجودی IRRDC خود را مستقیما در پنا آنلاین همین صرافی به ریال تبدیل کنید. و سپس مبلغ را از طریق شبکه ی بانکی شتاب دریافت کنید.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ملی IRRDC چه مزایایی دارد؟

دریافت خدمات معامله گری حرفه ای با IRRDC

خرید و فروش از طریق صرافی غیرمتمرکز آنلاین

ارز دیجیتال ایرانی، قابل معامله در بازارهای پولی بین المللی

امکان بهره مندی از سرویس تولید سیگنال معاملاتی CryptoSignal Professional

امکان بهره مندی از سرویس بات معامله گر هوشمند Magic Trader bot

جدول مقایسه ریال دیجیتال و سایر رمز ارزها:

ارز دیجیتال ملی ارزهای دیجیتال رایج در دنیا
متمرکز است غیر متمرکز است
به پشتوانه ریال فعالیت می‌کند به پشتوانه پردازش توسط کاربران فعالیت می‌کند
صدور و توزیع توسط بانک مرکزی غیر حاکمیتی بودن و آزادی کاربر
از کاربران هزینه دریافت می‌شود برای کاربران هزینه ندارد
دسترسی و شفافیت فقط برای بانک مرکزی شفافیت برای تمامی کاربران
تنها قابل استفاده در ایران قابلیت نقد شدن در اکثر کشورها

رمز ارز ملی چیست؟

ارزهای دیجیتال یکی از بحث‌های داغ و مهم در چند سال اخیر است. این ارزها به دلیل دیجیتالی بودن، عدم نظارت بانک‌ها بر آنها و همچنین کاربردهای ارزدیجیتال، محبوبیت دارند. خبر از پیشرفت و رشد ناگهانی برخی از رمز ارزها عده زیادی از مردم را ترغیب می‌کند تا وارد دنیای کریپتوکارنسی شوند و در این بازار معاملاتی انجام دهند. آینده رمز ارزها بنا به تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال روشن است و این بر محبوبیت آن‌ها می‌افزاید. در بین انواع مختلف رمز ارزها، خبر از ارزهای دیجیتالی ایرانی هم می‌شنویم.

شاید در نگاه اول تولید رمز ارز ملی فقط برای عقب نماندن ایران از قافله تولیدکنندگان ارز دیجیتالی به نظر برسد! یعنی ایران فقط برای اینکه رمز ارز دیجیتالی خود را داشته باشد، رمز ارزهایی را وارد دنیای کریپتو کارنسی می‌کند. اما هدف فقط این نیست! هدف از تولید رمز ارز ایرانی دور زدن تحریم‌ها و بهبود اقتصاد کشور است. در واقع کارشناسان پس از مشاهده محبوبیت ارزهایی مثل اتریوم یا بیت کوین تصمیم گرفتند تا ارزهای داخلی بسازند تا با آن‌ها تحریم‌های مختلف ارزی یا بانکی را دور بزنند.

رمز ارز ملی با پشتوانه ریال شاید برای سرمایه‌گذاران یک شوخی به نظر برسد چرا که ریال پشتوانه قوی و قدرتمندی برای یک ارز دیجیتالی نیست؛ همین می‌تواند به عنوان نقطه ضعف برای ارزهای ایرانی با پشتوانه ریال باشد. اما با این حال این رمز ارزها هم بخشی از دنیای کریپتوکارنسی را تشکیل می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان