دلیل آغاز رشد قیمت بیت کوین پس از سال ۲۰۲۴ چیست؟ 

اصلاح مداوم قیمت‌‌ها در بازار ارزهای دیجیتال باعث شده است تحلیلگران به‌سراغ بررسی شاخص‌هایی بروند که رشد قیمت بیت کوین

دلیل آغاز رشد قیمت بیت کوین پس از سال ۲۰۲۴ چیست؟ 
اصلاح مداوم قیمت‌‌ها در بازار ارزهای دیجیتال باعث شده است تحلیلگران به‌سراغ بررسی شاخص‌هایی بروند که با وجود شرایط سخت اقتصادی و تورم بالا باعث شروع رشد ارزش بیت کوین خواهد شد. تأثیر قابل‌توجه رویداد هاوینگ بر ارزش بیت کوین آن را به یکی از سناریوهایی تبدیل کرده است که تحلیلگران در پیش‌بینی پایان بازار نزولی در نظر می‌گیرند.

به گزارش صفحه اقتصاد جاش راجر (Josh Rager)، معامله‌گر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال روز ۲۳ شهریور در توییتی نوشت که رشد قیمت بیت کوین، احتمالاً در سال ۲۰۲۴ و درست پس از رویداد هاوینگ آغاز خواهد شد.

او پیش‌بینی خود را در زمانی انجام داده است که روند قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر و پیش از تثبیت در محدوده ۲۰٬۰۰۰ دلاری، نشانه‌هایی مثبت از تغییر دارد. بنابراین،‌ راجر تأکید می‌کند که سرمایه‌گذاران باید در طول این مسیر و پیش از اوج‌گرفتن قیمت، منتظر فرصت‌های متعددی برای کسب‌ سود باشند. او گفت:تأکید می‌کنم قیمت بیت کوین در سال آینده احتمالاً با نوسان همراه خواهد بود؛ اما جشن واقعی (صعود قیمت) پس از هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. پیش از آن، فرصت‌های خوبی برای کسب سود از نوسان قیمت بیت کوین و آلت‌کوین‌ها وجود خواهد داشت. هشیار باشید و معاملات خود را هفته‌به‌‌هفته با قیمت بازار پیش ببرید.

تأثیر هاوینگ بر قیمت بیت کوین

راجر این صحبت‌ها را با اشاره به توییت خود در ۳ شهریور بیان کرده است. او در این توییت اشاره کرده بود که رالی قیمت سال ۲۰۲۴، انعکاسی از مسیر رشد بیت کوین پس از رویداد هاوینگ خواهد بود. به ویژه که برآوردها نشان می‌دهد که رویداد هاوینگ بعدی در اوایل مه ۲۰۲۴ (اردیبهشت ۱۴۰۳) رخ خواهد داد، زمانی که بیت کوین به بلاک شماره ۸۴۰٬۰۰۰ می‌رسد.

منبع: ارز دیجیتال

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان