صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

بیل گراس کارآفرین، مدیر ارشد اجرایی و یکی از سرمایه گذاران بزرگ در بیت کوین کیست؟

توضیحاتی درباره فعالیت های بیل گراس ، کارآفرین و سرمایه گذار همچنین جزئیات سرمایه گذاری او در بیت کوین در صفحه اقتصاد منتشر شد!

بیل گراس کارآفرین، مدیر ارشد اجرایی و یکی از سرمایه گذاران بزرگ در بیت کوین کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره فعالیت های بیل گراس ، کارآفرین و سرمایه گذار همچنین جزئیات سرمایه گذاری او در بیت کوین خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی بیل گراس ( Bill Gross ) ، کارآفرین، سرمایه‌ گذار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی در مصاحبه ای اعلام کرده است که بر روی ارز دیجیتال بیت کوین نیز سرمایه‌ گذاری کرده است…! او که زمانی لقب پادشاه اوراق قرضه را به خود اختصاص داده بود، علی‌ رغم داشتن احساسات متفاوت پیرامون ارزهای دیجیتال، به دنبال سرمایه‌ گذاری در این حوزه است.

اما درباره بیل گراس به عنوان یکی از بنیانگذاران شرکت مدیریت سرمایه‌ گذاری پاسیفیک منجمنت (PIMCO) و همچنین مدیر پیشروی صندوق اوراق قرضه در جهان بد نیست بدانید وی نخستین مدیر پرتفویی بود که در سال ۱۹۹۶ میلادی به خاطر سهم مهم خود در ترویج دانش تحلیل پرتفوی و اوراق قرضه به خانه مشاهیر انجمن تحلیل گران اوراق بهادار با درآمد ثابت (FIASI) وارد شد! جالب است بدانید بیل گراس در پاسخ به تغییرات بازار بسیار سریع بود و توانایی او در تغییر سریع رویکرد سرمایه گذاری، یکی از خصوصیات مهم او به حساب می‌ آمد… دیدگاه‌ های او در بازار اوراق قرضه به‌ طور گسترده‌ ای توسط سرمایه گذاران حرفه‌ ای و عموم سرمایه گذاران در سراسر نقاط جهان دنبال می‌ شود!

در سال ۱۹۷۱ میلادی، بیل گراس شرکت خدمات مالی آمریکایی و چندملیتی پیمکو را تاسیس کرد (با سرمایه ۱۲ میلیون دلاری). پیمکو در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط شرکت بیمه آلیانتس خریداری شد… ] این شرکت در حال حاضر با دارایی ۲۴۲٫۷ میلیارد دلاری، مالک بزرگ ترین صندوق سرمایه‌ گذاری مشترک در جهان می‌ باشد (مستقر در شهر نیوپورت بیچ، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا).

وی در مصاحبه ای می گوید:

یافتن بهترین شخص یا بهترین شرکت برای سرمایه گذاری پول خود، یکی از مهم‌ ترین تصمیم‌ های مالی است که هر فردی خواهد گرفت…

از جمله کتاب های تالیفی بیل گراس می توان به بیل گراس در سرمایه گذاری ، همه‌ ی چیزهایی که شما راجع به سرمایه گذاری شنیده‌ اید و غلط هستند! چگونه از بازار پررونق پیش رو سود ببریم؟ اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان