دردسر جدید برای سرخابیها؛ قانون عجیب سازمان لیگ درباره خارجیها
سازمان لیگ فوتبال ایران بهصورت رسمی سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر را از هشت نفر به چهار نفر کاهش داد. این تصمیم…
سازمان لیگ فوتبال ایران بهصورت رسمی سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر را از هشت نفر به چهار نفر کاهش داد. این تصمیم…