خلاصه داستان قسمت ۸ سریال تمام رخ از شبکه سه سیما + عکس

برای دوستداران سریال های ایرانی خلاصه داستان قسمت 8 سریال تمام رخ را در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان قسمت 8 سریال تمام رخ از شبکه سه سیما + عکس

برای دوستداران سریال های ایرانی خلاصه داستان قسمت 8 سریال تمام رخ را در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد قرار داده ایم. با ما همراه باشید. زمان پخش سریال تمام رخ از شبکه سه سیما نیز مانند دیگر سریال های شبکه سوم در ساعت ۲۰:۴۵ هر شب خواهد بود.

سریال ۳۰ قسمتی « تمام رخ » به نحوی در ادامه سریال قبلی ابوالفضل صفری یعنی «سرجوخه» ساخته شده است و داستان آن در همان فضای گروه های شرط بندی، قمار و پول شویی های کلان اقتصادی می گذرد و گویا صفری می خواهد تا با موضوع تروریسم اقتصادی، سه گانه خود را کامل کند؛ سه گانه ای که پیش تر با احمد معظمی و با موضوع امنیتی ساخته بود.

خلاصه داستان قسمت 8 سریال تمام رخ

فرهاد به همراه فرناز و مهرداد به کلانتری رفته، فرناز اولش سعی می کنه مظلوم نمایی کنه که مامور مسئول پرونده میگه فرهاد این جا می مونه و فریبا رو هم احضار می کنه…

فریبا به پیمان زنگ زده و با پرویی ازش کمک می خواد که پیمان میگه تازه به خرگوشا دارو زدیم و باید بمونم.

محمدحسین، ناهید را به خونه رسانده و اصرار می کنه تا با هم سری به خونه پدریشون و یا خونه خودش بزنند که ناهید قبول نمی کنه و میگه حال من خوبه.

فریبا و فرناز با هم حرف می زنند، فریبا با سند مژگان بیرون اومده ولی مهرداد که رفته دنبال سند برای فرهاد جواب فرناز را نمیده و او هنوز داخل است.

مسعود به پیمان زنگ زده و از او می خواد بیاد جلوی برد تا نتایج آزمون را ببیند، همه به پیمان تبریک میگن و مسعود هم از دور او را با تنفر نگاه می کند.

پیمان به سمتش میره و با هم شروع به گپ زدن می کنند، پیمان به او فخر می فروشه و مسعود تلاش می کنه تا جلوی نگاه نوک دماغی او را بگیرد که موفق نمیشه و با هم به همون خونه ای که لیلی خوشش اومده می روند.

مرد بنگاهی حسابی بازار گرمی می کند و کمی بعد می رود، پیمان از او می پرسه گنج پیدا کردی که مسعود میگه رو کمک تو حساب کردم و بعد هم پیام برژیت را براش ارسال می کنه.

مسعود با مرد بنگاهی قرار می گذارد، پیمان به او میگه من به تو باج نمیدم و کور خوندی که بتونی با اون ویس احمقانت برای من مشکل درست کنی.

برژیت در خانه به عکس های لئو همسرش نگاه می کند که پیمان بهش زنگ می زنه و میگه خیلی‌ زود باید ببینمت.

برژیت سعی می کنه جلوی اون و بگیره و میگه نباید بی گدار به آب زد و آرومش می کنه.

پلیس ها دائما تماس های پیمان را زیر نظر دارند.

کمی بعد آقایی از طرف مکس با پیمان تماس می گیره و میگه چند روز دیگه هدیه ای براتون میارم و قطع می کند، پلیس ها هم احتمالات موجود را با هم بررسی می کنند.

فریبا با فرناز به خاطر پیدا نکردن سند برای فرهاد دعوا می کنه و بعد از آن به ناهید زنگ می زنه و تهدیدش می کنه ولی ناهید بی خیال تلفن را قطع می کند و به فیلم دیدیدنش ادامه می دهد.

پیمان به مسجد محله قدیمی رفته تا محمدحسین را ببیند، محمدحسین روی خوش به پیمان نشون نمیده و میگه تو زندگی خواهر من و داغون کردی و پای هیچ کدوم از قول و قرارات نموندی.

پیمان سعی می کنه او را راضی کنه ولی محمدحسین میگه حرفای من به خرج ناهید نمیره.

فریبا دست آوا را گرفته و به خونه بابا رحیم رفته، آوا با بهنام بازی می کنه و فریبا هم کنار پدر شوهر و خواهر شوهرش نشسته است که پیمان هم از راه می رسد.

مسعود خونه ای که خوشش آمده را قولنامه کرده و آن را برای پیمان می فرستد، پیمان بهش زنگ می زنه و میگه دست از این کارا بردار ولی مسعود پای کارش ایستاده و فقط دو روز به او فرصت میده.

فریبا درباره اتفاقی که برای ناهید افتاده صحبت می کنه و از بابا رحیم می خواد تا کاری براش انجام بده که فرهاد امسال از کار و زندگیش نیوفته، بابا رحیم هم سند خونه خودش را به او میده و میگه فردا فرهاد و بیارین خونه تا باقی چیز ها حل بشه.

فریبا عصبی به خونه رفته و به فرناز زنگ می زنه و میگه به مهرداد بگو دیگه زحمت نکشه، فقط یادش بمونه هیچ کاری نکرد.

فریبا هم چنان با پیمان بحث می کنه و برای ناهید خط و نشون می کشه.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال تمام رخ از شبکه 3 سیما + عکس

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان