خلاصه داستان قسمت ۱۵ سریال تمام رخ از شبکه سه سیما + عکس

برای دوستداران سریال های ایرانی خلاصه داستان قسمت 15 سریال تمام رخ را در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد قرار داده ایم

خلاصه داستان قسمت 15 سریال تمام رخ از شبکه سه سیما + عکس

برای دوستداران سریال های ایرانی خلاصه داستان قسمت 15 سریال تمام رخ را در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد قرار داده ایم. با ما همراه باشید. زمان پخش سریال تمام رخ از شبکه سه سیما نیز مانند دیگر سریال های شبکه سوم در ساعت ۲۰:۴۵ هر شب خواهد بود.

سریال ۳۰ قسمتی « تمام رخ » به نحوی در ادامه سریال قبلی ابوالفضل صفری یعنی «سرجوخه» ساخته شده است و داستان آن در همان فضای گروه های شرط بندی، قمار و پول شویی های کلان اقتصادی می گذرد و گویا صفری می خواهد تا با موضوع تروریسم اقتصادی، سه گانه خود را کامل کند؛ سه گانه ای که پیش تر با احمد معظمی و با موضوع امنیتی ساخته بود.

خلاصه داستان قسمت 15 سریال تمام رخ

فریبا به خانه آقا رحیم رفته و میگه می خوام باهاتون صحبت کنم و به او اطلاع میده که پیمان بهش زنگ زده و گفته بازداشتش کردن و منم به خاطر این که حالم اصلا خوب نبود، تلفن و قطع کردم، دیروزم فهمیدم که پیمان طلا های ناهید تو خونه پدرم و دزدیده و باج داده تا کسی نفهمه اون با زن دیگه ای رابطه داشته، آقا رحیم هم تنها در شوکه به حرف های گوش می کند و هیچ نمی گوید.

پلیس ها هم چنان درباره مکس و برژیت و پیمان صحبت می کنند و حرف اصلیشون پیدا کردن اطلاعات درباره لئو همسر برژیت است.
فریبا تو خونه تلفنی با فرناز صحبت می کنه که فرناز سراغ پیمان را ازش می گیرد اما او میگه دیگه درباره اش صحبت نکنید و بعد از احوال پرسی قطع می کند.
پیمان با پلیس ها همکاری می کند و یکی از مسئولین پرونده اش درباره محمدحسین باهاش صحبت می کنه و بهش میگه الان که همسرتون ازتون دور شده بهتره ما با ایشون این قضیه رو درمیون بذاریم تا خانوادتون در جریان قرار بگیرند که پیمان مجبورا قبول می کنه.

مسئول پرونده پیمان با محمدحسین قرار گذاشته و همه چیز را درباره پیمان بهش میگه و ازش می خواد که با خانواده اش حرف بزنه.
ناهید در خانه نشسته و حالش خوش نیست که لیلی به اون جا رفته و ازش می خواد رضایت بگیره ولی ناهید به او هم رحم نمی کنه و میگه بره و تا روز دادگاه صبر کنه.

بعد از رفتن لیلی، ناهید بر می گرده سرجاش و همون جا روی مبل خوابش می برد.
روز بعد
لیلی به ملاقات مسعود رفته، ولی مسعود روی سر بلند کردن نداره که لیلی بهش قول میده ازش رضایت بگیره و باهاش کلی حرفای آروم کننده می زنه تا کمی از فشار های روی همسرش کم بشود.

آقا رحیم با فریبا عروسش تماس گرفته و بعد از احوال پرسی بهش میگه من امروز با آقا جعفر صحبت می کنم تا بفهمم حرف دخترش چیه و با هم خداحافظی می کنند.
فریبا به سالن اسب سواری رفته که به خاطر عملکرد پایین تیمش او را بازخواست می کنند و بهش میگن بعد از خوب شدن شرایط زندگیش به سرکارش برگردد.
محمدحسین با فریبا تماس گرفته و میگه می خوام باهاتون حرف بزنم که فریبا با احتمال این که درباره پیمانه هول میشه و محمدحسین هم از فرصت استفاده می کنه و سریعا باهاش قرار می ذاره تا ببینتش.

محمدحسین، فریبا را به جایی برده تا درباره پیمان و جرمش با او حرف بزنند که کمی بعد همون مسئول پرونده پیمان مقابل فریبا می شینه و شروع به گفتن درباره جرم پیمان می کنه که فریبا حسابی بهم می ریزه و کمی بعد مسئول پرونده میره و پیمان وارد اتاق می شود.

پیمان با سر پایین افتاده رو به روی فریبا می شینه و حال آوا رو می پرسه ولی فریبا ازش می پرسه چرا این کار و کردی که او میگه من آرامش نداشتم، تو همه چیز به من دادی ولی خیلی چیزارم ازم گرفتی.
فریبا و محمدحسین با هم راه میرن و فریبا میگه ازدواج من و پیمان از اولشم اشتباه بوده که محمدحسین ازش می خواد به آوا هم فکر کنه و هر دو بعد از خداحافظی از هم جدا می شوند و می روند.

پلیس ها اطلاعات کمی از شوهر برژیت پیدا کرده اند و به نیرو هاشون تو ترکیه دستور میدن که به خونه برژیت نفوذ کنند و اطلاعات بیشتری پیدا کنند.
نیرو های ایرانی در ترکیه به خانه برژیت رفته اند و سریع و سیر شروع به گشتن می کنند و اطلاعات لپ تاپ او به همراه عکس از هر چیزی که در خونه مهم است را می گیرند و خانمی از دور در بیرون خونه برژیت را کنترل می کند و به آن دو پیام میده که زودتر کارشون و تموم کنند، چرا که برژیت در حال حرکت به سمت خانه اش است.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال تمام رخ از شبکه 3 سیما + عکس

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان