خلاصه داستان قسمت ۱۳ سریال تمام رخ از شبکه سه سیما + عکس

برای دوستداران سریال های ایرانی خلاصه داستان قسمت 13 سریال تمام رخ را در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان قسمت 13 سریال تمام رخ از شبکه سه سیما + عکس

برای دوستداران سریال های ایرانی خلاصه داستان قسمت 13 سریال تمام رخ را در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد قرار داده ایم. با ما همراه باشید. زمان پخش سریال تمام رخ از شبکه سه سیما نیز مانند دیگر سریال های شبکه سوم در ساعت ۲۰:۴۵ هر شب خواهد بود.

سریال ۳۰ قسمتی « تمام رخ » به نحوی در ادامه سریال قبلی ابوالفضل صفری یعنی «سرجوخه» ساخته شده است و داستان آن در همان فضای گروه های شرط بندی، قمار و پول شویی های کلان اقتصادی می گذرد و گویا صفری می خواهد تا با موضوع تروریسم اقتصادی، سه گانه خود را کامل کند؛ سه گانه ای که پیش تر با احمد معظمی و با موضوع امنیتی ساخته بود.

خلاصه داستان قسمت 13 سریال تمام رخ

پیمان و مکس با هم قرار گذاشته اند و حرف هایی که بینشون رد و بدل میشه زیاد به مزاج پیمان خوش نمیاد ولی بالاجبار قبول می کنه و حسابی ترسیده.

مسعود و همسرش به در خانه ای که قرار بود بخرند رفته اند و مسعود به لیلی قول میده وقتی پیمان برگشت ایران با روشن شدن قضیه طلا ها دوباره خونه رو بخرند.

فریبا و فرناز و فرهاد با مهرداد سر پولی که از پدرشون گرفته و پیجونده و انکار می کنه بحث می کنند که که مهرداد محمود را کلاهبردار خطاب می کنه که فرهاد باهاش دست به یقه میشه.

ترکیه

پیمان در اتاقش نشسته و همه روز هایی که با برژیت گذرانده از جلوی چشماش می گذرد و حلقه ای که براش خریده بود را به گوشه ای پرتاب می کند.

فرهاد به خونه ناهید رفته و از او می پرسه چرا با بابام ازدواج کردی که ناهید بعد از کلی طفره رفتن، شروع به گفتن می کنه اما فرهاد فقط گریه می کنه و سرش و تکون میده و در آخر از خونه بیرون می زنه، از طرفی دیگر هم فرناز و فریبا از این که دیر کرده نگرانشن.

برژیت اخبار داعش را دنبال می کند و با فهمیدن سوزاندن تعدادی از اسیراشون با مکس تماس می گیره تا کاری برای لئو انجام بده و استرس داره که لئو میگه خیالش راحت باشه و بعد هم کلی از این که پیمان به دام انداخته تعریف می کنه که هیچ برای برژیت اهمیت نداره و تلفن را قطع می کند.

روز مسابقه شاگردان فریبا رسیده است، شاگردان فریبا اصلا عملکرد خوبی از خودشون نشون نمی دن و او عصبی است که همون موقع از آگاهی هم زنگ می زنند تا برای پرونده دزدی طلا ها به اداره برود.

پیمان به یک کافه ساحلی رفته و با کسی تماس می گیره که او در دسترس نیست و بلافاصله مکس بهش زنگ می زنه و درباره شب گذشته ازش عذرخواهی می کنه و میگه بهتره با پلیس های ایرانی همکاری نکنی و خودت و توی دام نندازی و قول میده وقتی کارش تموم شد کارای خروج از ایران او و آوا را انجام بدهد.

پلیس ها با شنود حرف های آن ها تصمیم می گیرند که با پیمان حرف بزنند و به محض رسیدنش به فرودگاه او را به داخل اتاقی می برند و صحبت را شروع می کنند و پیمان میگه برعکس بقیه من از خونه خودم که توش غریبه بودم خوردم.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال تمام رخ از شبکه 3 سیما + عکس

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان