خلاصه داستان قسمت ۱۲ سریال تمام رخ از شبکه سه سیما + عکس

برای دوستداران سریال های ایرانی خلاصه داستان قسمت 12 سریال تمام رخ را در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان قسمت 12 سریال تمام رخ از شبکه سه سیما + عکس

برای دوستداران سریال های ایرانی خلاصه داستان قسمت 12 سریال تمام رخ را در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد قرار داده ایم. با ما همراه باشید. زمان پخش سریال تمام رخ از شبکه سه سیما نیز مانند دیگر سریال های شبکه سوم در ساعت ۲۰:۴۵ هر شب خواهد بود.

سریال ۳۰ قسمتی « تمام رخ » به نحوی در ادامه سریال قبلی ابوالفضل صفری یعنی «سرجوخه» ساخته شده است و داستان آن در همان فضای گروه های شرط بندی، قمار و پول شویی های کلان اقتصادی می گذرد و گویا صفری می خواهد تا با موضوع تروریسم اقتصادی، سه گانه خود را کامل کند؛ سه گانه ای که پیش تر با احمد معظمی و با موضوع امنیتی ساخته بود.

خلاصه داستان قسمت 12 سریال تمام رخ

خواهر و برادر ناهید براش تولد گرفته اند و دور هم هستند، کمی بعد مادرش هم به جمعشون اضافه میشه که ناهید حسابی شوکه میشه.

پیمان با ناهید تماس می گیره که او پاسخ گو نیست و کمی بعد با کلیدی که از خونه شیبانی دارد، به آن جا می رود و شروع به گشتن خانه می کند، پلیس ها هم زیر نظر دارنش و هم چنان حواسشون به رفت و آمد های او است.

پیمان بعد از مدتی گشتن، جعبه ی طلاهای ناهید را پیدا می کند و هول شده از خانه بیرون می زند.

پیمان به در خانه مسعود رفته و جعبه پر از طلا رو بهش میده و میگه اینم قسط آخر و از این به بعد دیگه بهت باج نمیدم و بار آخره.

ناهید به خونه اش برگشته و تو فکر است.

فرهاد و فریبا خونه جدیدی که رهن کرده اند را تمیز و مرتب می کنند.

ناهید به اتاقش رفته است که متوجه تغییراتی میشه و با فهمیدن این که طلا ها نیست، سریعا به محمدحسین زنگ می زند.

روز بعد، مسعود و لیلی برای فروش طلا ها به طلافروشی رفته اند که مامور ها طبق دستور مافوقشون، مانع از فروش طلاها میشن و طلا ها و مسعود و همسرش را به آگاهی می برند.

مسعود با پیمان تماس گرفته و قضیه فاکتور خرید ها را بهش میگه که پیمان ازش فرصت می خواد ولی مسعود با فریبا تماس می گیره و میگه پیمان پیچوندتش.

فریبا سر تمرین است که فرناز بهش زنگ می زنه و میگه ناهید به جرم دزدی ازشون شکایت کرده و سریعا خودش را به آگاهی برساند.

بچه های شیبانی همگی در آگاهی اند و در آخر به خاطر غیبت پیمان مسئول اونجا بهش مشکوک میشه.

مهرداد و فرناز با هم بحث می کنند و مهرداد دائما به او میگه پدرش دزد و شیاد بوده که فرناز ناراحت میشه و به او میگه اگر پدر من نبود زیر بال و پرتو بگیره، تا الان تو مرده بودی که مهرداد عصبی سیلی تو صورتش می کوبد.

پیمان به محل قرارش با برژیت رفته، اما گوشی او خاموش است و پاسخ گو نیست که کمی بعد مکس باهاش تماس می گیره و با او برای شام قرار می گذارد.

فرناز تو خونه، روی صورتش یخ گذاشته و به فریبا میگه افسر آگاهی به پیمان مشکوک شده که فریبا عصبی میشه و بعد هم فرناز ماجرای شرکت دارویی و شراکت پدرش و مهرداد رو میگه که فریبا میگه تکلیف این پول همین الان باید مشخص شه و به مهرداد زنگ بزن.

مسعود و لیلی به بنگاه رفتند تا خونه را معامله کنند که صاحب خونه میگه من برای جور کردن پول بهتون مهلت نمیدم و این معامله هم فسخه…

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال تمام رخ از شبکه 3 سیما + عکس

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان